סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

8 דברים שלא ידעתם על הסדרה ריק ומורטי

ריק ומורטי, סדרת האנימציה של נטפליקס, הפכה לתופעה תרבותית בכל העולם. בעמוד זה אני חושף כמה מסודותיה של הסדרה שלא בטוח ידעתם אם לא גלשתם באתרים הרבים בהם יש ביקורות על ריק ומורטי.
ריק ומורטי עברו את רמת הפולחן הסדרתי והפך לתופעה של ממש עם קהל מעריצים נאמן. העונות שכבר הוקרנו נתנו מספיק חומר לבנות תיאוריות מטורפות פחות או יותר.

1. הסוד של ריק

היוצרים של סדרת ריק ומורטי, דן הרמון וג’סטין רוילנד אמרו שיש להם הסבר לדמותו של ריק, אבל אין להם שום כוונה לחשוף אותו, מכיוון שהם מאמינים שסדרות רבות שוחקו עם גילויים דומים. בכל מקרה, הם טוענים שהם שחררו רמזים לאחד הסודות האפלים של ריק מההתחלה ושאחד ממעריצי הסדרה הגיע למסקנות האלה:
• העובדה שריק מודע לכך שהוא דמות בדיונית
• שריק הוא לא אלכוהוליסט, אבל הוא שותה מוצר שהופך אותו לסופר חכם
• שריק הוא גרסה מיושנת של מורטי, שטייל ​​בזמן
• מורטי המקורי של ריק מת והוחלף בעותק בגודל מקביל

2. היקום הרדיואקטיבי

היקום הראשי של ריק ומורטי נקרא C-137, הכוונה לצסיום-137, איזוטופ רדיואקטיבי צזיום/צזיום המיוצר מביקוע גרעיני ואחד המפגעים הסביבתיים העיקריים מתאונות גרעיניות. ריק משתמש בו נגד אויב סדרתי. הכל כמו דומה לרוב סרטי מדע בדיוני.

3. הקול של ג’רי

לפי רוילנד, השחקן כריס פרנל, שהוא הקול של ג’רי, סוגר קודם את המשפטים שלו. עם זאת, כאמצעי זהירות, אתה צריך להקליט את הרצפים עד שלושים פעם, אבל אתה כמעט תמיד שומר את הגרסה הראשונה. בסופו של דסר זה גם סרט קומדיה מאוד מוצלח.

4. הפניות ברורות

באחד הראיונות הראשונים שלו על הסדרה, דן הרמון טען ש”ריק ומורטי” הוא שילוב בין “משפחת סימפסון” ל”פוטורמה”. הסדרה כבר עשתה פרודיה על “בדיחה על הספה”, כפי שאנו רואים בתמונה. כמובן, ההתייחסות הגדולה ביותר שלו היא “המדריך לכביש המהיר בגלקסיה” של דאגלס אדמס. אפשר לומר שזה לא ילדים אבל ניתן להכניס לקטגוריה סרטים לבני נוער.

5. מבית היוצר של “קומיוניטי”

לפני ריק ומורטי, המפיק השני של הסדרה, דן הרמון, יצר עוד נקודת התייחסות נהדרת לתרבות הטלוויזיה של ימינו, “קומיוניטי” (למעשה, הוא יצר את סדרת האנימציה עם רוילנד כשהודח מה’קהילה’). הסדרה, במקור מ-NBC (למרות שבעונה שעברה היא שודרה ביאהו), עסקה בקבוצת לימוד מוזרה מאוניברסיטה מוזרה עוד יותר.

6. סוד הסמרטוטים

שאגת ריק היא סימן ההיכר שלו. כדי להשיג את הרגעים האלה, השותף ליצירה ג’סטין רוילנד, שמשתמש בקולו, שותה הרבה מים. שרה צ’אלק, קולה של בת’, יכולה לשאוג מתי שהיא רוצה, ורוילנד הודתה שהיא מקנאה ביכולת הזו.

7. המשחקים של ריק ומורטי

זוכרים את המשחק שג’רי התלהב ממנו? אתה יכול להוריד אותו מחנות האפליקציות והוא נקרא “משחק של ג’ריס”. יש גם גרסת פוקימון של ריק ומורטי ומוצרי משחק רבים בהשראת הסדרה הזו. הינה גם קצת משהו ששייך לקטגוריה של סרטי פעולה גם בסדרה זאת.

8. פארודיה “בחזרה לעתיד”

הדמויות הראשיות, ריק ומורטי, שואבות השראה ברורה מהדמויות דוק ומרטי מקפליי מ”בחזרה לעתיד”. למעשה, השותף ליצירת הסדרה ג’סטין רוילנד כבר ניגש לקונספט בפרודית האנימציה שכותרתה “דוק ומהרטי”.

מאת: דורון קמינסקי

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4]

Exit mobile version