סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אלביס (2022) Elvis

הסיפור של אלביס (אוסטין באטלר) נראה במונחים של מערכת היחסים המסובכת שלו עם המנהל החידתי שלו, קולונל טום פארקר (טום הנקס). מסופר מנקודת מבטו של פרקר, הסרט מתעמק בדינמיקה של מערכת היחסים המורכבת בין השניים, המתפרשת על פני יותר מ-20 שנה, מעלייתו של פרסלי לתהילה ועד לכוכב חסר התקדים ששינה את מהלך ההיסטוריה, על רקע הנוף המתפתח בתרבות. ואובדן התמימות באמריקה.

בלב המסע הזה עומדת אחת האנשים החשובים והמשפיעים ביותר בחייו של אלביס, פריסילה פרסלי (אוליביה דג’ונג’). באטלר שר את השירים מהמחצית הראשונה של עידן התהילה של אלביס, והאנקס, הזוכה בשני פרסי אוסקר, לוכד את דמותו האניגמטית של פארקר. המספר על חייו של הזמר והשחקן המפורסם.

אלביס לצפייה ישירה, הסרט מלא עדיין לא הופיע ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.7]

הביקורת של גיא לסרט אלביס

אני אומר לכם בכנות ככל האפשר שברגע ששמעתי שטום הנקס ישחק תפקיד שלילי, ואת התפקיד של אלביס יגלם שחקן המוכר רק למעריצי ערוץ דיסני, אוסטין באטלר, היה לי הרושם שהסרט הולך להיות ספק גדול. זה בכלל לא היה ככה. כמעריץ של אלביס, אני מעריך את המלך לאין שיעור לאחר צפייה בסרט הנהדר הזה. הוא ארוך, הוא ערני, הוא עולה ויורד ויש בו כמה רגעים של בדיה טהורה. הבחירה שנמתחה על ידי רבים להעמיד את הנבל של “טום פארקר”, שאת שמו אני לא מכניס בטעות במרכאות, בפירוש מקיאוולי, נבזי, דורסני, על ידי טום הנקס, בתפקיד המספר, משרתת היטב את כל מטרתו של לורמן.
אני חושב שסרט זה מדגיש את תפקידם של מנהלים בקריירות של אמנים. אני אפילו לא יודע איפה אפשר לסווג את הדמות שמגלם טום הנקס (חיובית או שלילית). הסרט מביא התרגשות, מוזיקה באיכות טובה מאוד, ולדעתי לפחות מועמדות לאוסקר לטום הנקס. אלביס נשאר זמר ציון דרך ומכאן הקהל שלו גם לאחר המוות.

להשתמש בתפאורה של חייו של אלביס פרסלי כסיפור מעורר מוסר. ובאטלר, הכוכב הבלתי מעורער של סיבוב ההופעות הזה, למרות שהוא רחוק מלהיות חלק שבור של המלך, נשמע בדיוק כמוהו, גם כשהוא מדבר וגם כשהוא שר (לתחילת הקריירה שלו, ה-30 שנה- זקן בתפקיד המנהל לקח שיעורי שירה ושר את שירי המלך בעצמו, עושה בכבוד). הכשרון הגדול ביותר של באטלר הוא שהוא מעולם לא עשה רושם של חקיין. אתה רואה אותו בתפקיד, ואתה חושב שהוא אלביס, אם כי, כפי שאמרתי, פיזית, הוא לא ממש דומה. אם אהבתי את “רפסודיה בוהמית”, אני אוהב את “אלביס” של באז לורמן!
הסיפור של לורמן על אלביס די שלם, אבל עדיין הייתי רוצה לא למהר בהתחלה ולראות עוד סצנות עם התחלותיו של האמן, כי בעצם לנרטיב יש רק סצנת ילדות בולטת אחת, ואז אנחנו רואים את זה ישירות על הסצנות הקטנות ש טום פארקר מרים. הפרספקטיבה שממנה מסופר הסיפור לא הייתה מונעת בשום אופן את קיומן של סצנות המראות את הכישרון בכמה שלבים מתחילים. נשמע שיש גרסה של ארבע שעות לסרט הזה ודי ארוכה, אז לא אתפלא לגלות שהמפיקים חשבו על מה שאמרתי זה עתה.
אלביס הוא סרט טוב ואני ממליץ למי שמתגעגע לזמנים שבהם הזמר הזה היה המלך!

 

 

Exit mobile version