סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

פשיטה על אנטבה (1976) Raid on Entebbe

פשיטה על אנטבה הוא סרט אמריקאי על התקפת קומנדו ישראלית נועזת בשדה התעופה באנטבה באוגנדה כדי לשחרר בני ערובה של חטיפת טרור. טיסה של אייר פראנס מפריז לתל אביב נחטפת על ידי קבוצת טרוריסטים. המטוס מקורקע באוגנדה. הטרוריסטים דורשים שחרור מחבלים כלואים בישראל בתמורה לישראלים שנחטפו ונמצאים בסדה התעופה באנטבה.

ממשלת ישראל לא ינהלו משא ומתן ושלוחת קומנדו של חיילים מאומנים לשחרר את יהודים. הסרט הזה מראה כיצד החיילים מצליחים לחלץ את הנוסעים באחד המבצעים הצבאיים המוצלחים בהיסטוריה. הנפגע היחיד לחיילי ישראל היה סגן אלוף יונתן “יוני” נתניהו. בין החטופים נהרגו בזמן הפשיטה 3 יהודים ובנוסף נוסעת שלפני החילוץ נלקחה לבית החולים. בסרט מכוכבים צ’ארלס ברונסון, פיטר פינץ’, מרטין בלסם.

פשיטה על אנטבה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.3]

סרטים נוספים על מבצע אנטבה

מבצע אנטבה סרט 2018, הסרט החדש – לחץ כאן

לחץ כאן לצפות בסרט מבצע יונתן, הסרט הישראלי בעברית משנת 1977

הביקורת של לילך לסרט פשיטה על אנטבה

ראיתי עוד 3 סרטים על אותו נושא וגם כמה סרטים דוקומנטריים ואני יכלה לומר שגרסה זו של מבצע אנטבה נחשבת די מדויקת. מה שמעניין כאן הם הדיונים הקשים שקיים קבינט ישראל כדי להחליט על פשיטה צבאית סודית ביותר בשבת היהודית של קומנדו. מדובר במבצע קשה ונועז שבוצע רחוק מייל מהבית וכמובן חוסר רצון של ממשלת ישראל להיכנע לדרישות הטרור.
רק חייל אחד נהרג, מפקד המבצע יונתן נתניהו, אחיו של ראש הממשלה לעתיד בנימין נתניהו, כמו גם שלושה מבני הערובה, ו-45 חיילים של הרודן דאז של אוגנדה, אידי אמין.

מותו של נתניהו התרגש מתחילת התקיפה כשהיא קרה עד הסוף מסיבות עלילה. בת ערובה רביעית, דורה בלוך, שנלקחה לבית החולים מולאגו בקמפלה, כנראה נרצחה על ידי האוגנדים בהוראת אידי אמין.
אולי אני סובייקטיבית אבל האמת שאהבתי יותר הסרט הישראלי עם יהורם גאון אבל גם לסרט זה מגיע 4 כוכבים.

 

 

Exit mobile version