סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שכונות הפשע (2014) Brick Mansions

שכונות הפשע נמצאת בדטרויט, בהווה אי ריאלי. בתים נטושים מאכלסים את הפושעים המסוכנים ביותר. זוהי שכונה מאוכלסת כעת על ידי הגרועים שברעים, שכונות הפשע. מאחר ולא יכלו לשלוט באלימות, הרשויות חסמו את השכונה בתואנה שהיא תגן על שאר העיר מפני תושבי שכונות הפשע המנוונות שקובעות את החוקים שלהם.
בשכונות הפשע רק החזקים ביותר שורדים. בקהילה הקשוחה הזו, הבוס הוא טרמיין, ברון הסמים. לאחר שוד אחרון, דרכיו מצטלבות עם אלה של השוטר הסמוי דמיאן קולייר, בגילומו של פול ווקר. למעשה, לשניים יש מה לחלוק מהעבר, והגבול בין צדק לנקמה יכול להיות קל מאוד לחצות.

עבור דמיאן, כל יום הוא מאבק בשחיתות, ולמרות שבהתחלה זה נראה מפתיע, הוא מוצא בעל ברית באחת הנשמות הטהורות האחרונות בשכונות הפשע. זה על לינו, בגילומו של דיוויד בל. כלוא בג’ונגל הבלתי צפוי והמסוכן, לינו נאבק כל יום לחיות חיים כנים. מטבעו, המטרה היחידה של לינו היא טובת הקהילה.
בפגישתם הראשונה, ההבדלים ביניהם מתבררים כל כך גדולים עד שהרעיון של ברית נראה כמעט בלתי אפשרי. אבל מה שמייחד אותם מקרב אותם ומוציא את המיטב מכל אחד מהם, במיוחד כשדמיאן ולינו מבינים שיש להם אויב משותף: טרמיין.
השניים מגיעים מעולמות שונים לחלוטין, ודרכיהם לעולם לא היו מצטלבות. אבל כשטרמיין חוטף את חברתו של לינו, הדברים מתחילים להסלים ושורה של אירועים מלאי אדרנלין גורמים לשניים להרגיש נאלצים לפעול יחד. דמיאן מקבל בהיסוס את עזרתו של הספורטאי חסר הפחד, אסיר לשעבר, אך שניהם ינסו לשים קץ למנה מרושעת שתהרוס את העיר כולה. השניים יוצרים לאט לאט ידידות כשהם מבינים שהם לא שונים כמו שחשבו בהתחלה, ובמיוחד כשהם מגלים שמה שקורה מעבר ומעבר לחומות שכונת שכונות הפשע הוא בכלל לא מה שזה נראה. בהתחלה מראה.

שכונות הפשע לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוויוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version