סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הנהגת של מר יוסוקה (2021) Drive My Car

הסרט הנהגת של מר יוסוקה עוקב אחר יוסוקה קפוקו, שחקן ובמאי תיאטרון, שעדיין אינו מסוגל אפילו לאחר שנתיים להתמודד עם אובדן אשתו.  הוא הולך לביים את ההצגה “הדוד וניה” בהירושימה. שם הוא פוגש את מיסאקי, צעירה מופנמת שהופקדה לנהוג במכוניתו. בין הליכה לטיול יתגלו סודות מהעבר והודאות כנות.

הנהגת של מר יוסוקה לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של לילך לסרט הנהגת של מר יוסוקה

כשהנשים והגברים כבר לא מעוניינים להקים משפחה, כשהצעירים כבר לא נמשכים זה לזה, כשהכל מאוד מדויק, נראה שאין יותר אהבה…
מעולם לא הרגשתי תחושה כזו של עצב, חוסר אונים, סוף, מוות בלתי נמנע, מהאלמונית הוונציאנית.
אני לא מבינה ולא יכולה להסכים עם אורח החיים הזה, עם תפיסת החיים הזו.
אני תוהה כמה מהגברים שהיו מוקסמים מהסרט הזה, בחיי היומיום, היו יוצאים בראש לא כדי להפריע לאישתם כשהיא מקיימת יחסי מין עם המאהב שלה?
גם לא התרשמתי מהעובדה שהסרט היה מקופל לשורות ממחזהו של צ’כוב, בסופו של דבר הדוד ונאה נראה כמו סוג של תיאטרון קבוקי, אבל גם עם נשים.

אי אפשר לקרוא לסרט פוליטיקלי קורקט, כי היפנים מאוד מתירנים לגבי יחסים, אם נתייחס לסוף, כי הנטייה של גונג יונסו כלפי בני אותו המין נראתה מאז החזרה בפארק. הבעת האושר שחיבקה את ג’ניס לא הייתה עבור בעלו. אז זה לא יהיה מפתיע מערכת יחסים אפשרית בינה לבין הנהג מיסאקי, אם ניקח בחשבון את הכלב במכונית.
הנהגת של מר יוסוקה היה בין זוכי פרסי אוסקר – הסרט הבינלאומי 2022 אבל אני לא מתרגשת בגלל זה.
לסרט יש תסריט טוב מאוד, הופעה יוצאת דופן, אבל הוא פסימי חסר תקנה, ואני מעדיפה סצנה של קנאה לטינית ותאוות חיים הנובעת מסרטים של במאים חמי דם.
נחיה ימים ולילות ארוכים. אנו נסבול בסבלנות את הניסיונות שישלח לנו הגורל. גם אם לא נוכל לנוח, נמשיך לעבוד למען אחרים גם עכשיו וגם כשנזדקן. וכשיגיע הזמן, נלך בשקט. ובגדול שמעבר נגיד שבכיתי, שסבלתי, שהחיים היו קשים. וה’ ירחם עלינו. אז אתה ואני נראה את החיים הנפלאים, הבהירים והחולמניים לנגד עינינו. נשמח ועם חיוכים רכים על פנינו, נביט לאחור על העצב הנוכחי שלנו. ואז ננוח. אני מאמין. אני מאוד מאמין בזה בעומק ליבי. כשיגיע הזמן הזה, ננוח…

לפי טעמי מגיע לסרט הנהגת של מר יוסוקה רק 3 כוכבים

 

Exit mobile version