סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אל סיד (1961) El Cid

אל סיד הוא סרט היסטורי אפי על הגיבור הספרדי האגדי שהפך ליהות סמל אוניברסלי כי מצליח לנצח את אויבים כאשר אף אחד כבר לא ציפה זאת והכל ברקע מאבק צמוד בין אהבה לכבוד. הסרט המבוסס על האגדה של רודריגו דיאז דה ויוור שבאמך קיבל את השם הכבוד אל סיד.
שני שחקנים הוליוודים שכתבו את ההיסטוריה של הקולנוע, צ’רלטון הסטון וסופיה לורן מכוכבים בתפקידים הראשים.

אל סיד לצפייה ישירה, הסרט המלא

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 5]

הביקורת של אריה לסרט אל סיד

אני מאוד נלהב מההיסטוריה האוניברסלית באופן כללי. עם זאת, אני רוצה לספר לכם משהו מעניין ותבינו היטב את הניואנס המדויק של הערכתי לגבי הסרט אל סיד. רק 3 רגעים שאני לא יכול לשכוח. בפעם הראשונה, כדי לצפות בסרט הזה, פשוט נמנעתי משיעור היסטוריה בבית הספר, למזלי זה היה האחרון של אותו היום. בפעם השנייה הייתי בעבודה והסכמתי לראות אותו בטלוויזיה. בפעם השלישית, כדי לקנות אותו, הקרבתי את דמי הכיס האחרונים שלי למטרות ורכישות אחרות.
סרט שהשפיע עלי כל כך בעוצמה, עד כדי דמעות, שאני אפילו לא יודע מה לשבח בהתחלה… סרט על החיים וההתמודדויות של דון רודריגו דיאז האגדי או אל סיד שכמו שהוא אומר ב”תשובה “מהסרט הזה (ציטוט):” … הוא היה האביר הטוב מכולם! … האיש שחי ומת כמו גיבור גדול! …

“השחקנים הגדולים האלה: צ’רלטון הסטון וסופיה לורן בתפקידים ראשיים! אמנים יוצאי דופן בתפקידים יוצאי דופן, וגם הבמאי המפורסם אנתוני מאן לא אכזב אותנו גם הפעם!
לדעתי, אל סיד הוא אחד הסרטים ההיסטוריים הטובים ביותר שנעשו במחצית השנייה של המאה הקודמת! הבמאי אנתוני מאן עשה אז שוב הוכחה שאין עוררין על שליטתו האמנותית. כל חלקי הסרט הזה ראויים לציונים גבוהים בכל הקאסט בו בלטו זוג השחקנים צ’רלטון הסטון וסופיה לורן. כל הפרסים והמועמדויות שניתנו לסרט זה מאז יציאתו ראויים לחלוטין. תמיד אפשר לסקור אותו באותה עניין והנאה.
במילים אחרות, אני חושב וחושש במקביל ש-5 כובים יהיה פחות מדי עבור אל סיד

 

Exit mobile version