סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אמבולנס (2022) Ambulance

במותחן מלא האדרנלין אמבולנס, תוך כמה שעות בלבד ברחובות לוס אנג’לס, חיים של שלושה אנשים משתנים לנצח. וויל הוא גבר נואש לגייס כסף כדי לכסות את החשבונות הרפואיים של אשתו. הוא ואח שלו דני מקבלים הצעה מפושע כריזמטי: שוד הבנק הגדול בהיסטוריה של לוס אנג’לס: 32 מיליון דולר. מכיוון שהישרדות של אשתו על כף המאזניים, וויל וגם דני לא יכולים להגיד לא.

אבל כשהבריחה שלהם מתדרדרת להפליא והאם נואשים חוטפים אמבולנס. במרדף מהיר בלתי נגמר, וויל ודני חייבים להתחמק מההתערבות המאסיבית של גורמי אכיפת החוק, שמתפשטת ברחבי העיר, לשמור על בני הערובה שלהם בחיים באמבלולנס, ואיכשהו לנסות לא להרוג אף אחד.
התסריט, המבוסס על הסיפור והתסריט המקורי של מותחן הדני אמבולנס משנת 2005, שנכתב על ידי לוריץ מאנץ’-פטרסן ולארס אנדראס פדרסן.

אמבולנס לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט אמבולנס

אמבולנס הוא סרט םעולה טוב שאהבתי. למרות שסגנון הצילום לא יהיה לרוחם של רבים, הוא לא היה מצליח לצלם אחרת. אהבתי שלמרות שהוא היה ערני לאורך כל חייו, הבמאי נתן לנו מתנה בסוף והראה לנו סצנות שצולמו בהילוך איטי. למען האמת, אני חושב שדווקא בגלל אופן הצילום הזה, זוג צעיר עזב את הקולנוע באמצע הסרט.
וויל, חייל נסחף לשעבר שמנסה לגייס כסף למבצע של בנו, פונה לאחיו החורג דני, שודד בנק ידוע לשמצה, שמבטיח לעזור לו רק אם וויל יעזור לו קודם כל לפרוץ פנימה. רווחי ביותר. עם זאת, מכיוון שהתוכניות לא הולכות כמצופה, שני האחים חוטפים שוטר יורה ועוזר אמבולנס ומנסים לחסל אותה, אך כל משטרת לוס אנג’לס עוקבת אחריהם במשך יום ארוך.
אמבולנס הוא קודם כל סרט שמציג את כל המאפיינים המיוחדים של מייקל ביי הידוע לשמצה, זה שאחראי לסרטים אגדיים כמו Bad Boys, The Rock או יום העצמאות, אבל גם לסרטי רובוטריקים הידועים לשמצה. מהטירוף של המצלמה המסתובבת, מבצעת זום, מצלמת מלמעלה, מלמטה, מהצד, מלמטה ומעל בהיותה אחוזת רוח ספסטית, לנאומים מלאי פאתוס, לפעמים פטריוטיים, ועד דמויות עם עיפרון מעט המדקלמים המון.

חוד-ליינרים, בהתפוצצויות המרובות שמתפשטות בסרט, כל מה שנקרא המפרץ-איזמים הללו נוכחים בשיא ועבה. רוב הדברים האלה הם כבר חלק משמעותי מהפולקלור האינטרנטי וסיבה אינסופית להיות מגניב, אז היה לי מאוד קשה לקחת את הדמויות שהוצגו ואת הדיאלוגים שלהן ברצינות. מה גם שהדיאלוג לא איכותי והדמויות מקבלות לא פעם החלטות מפוקפקות, והעריכה המהירה והזועמת הופכת את הצפייה לעייפה למדי.
אבל עם כל התלונות האישיות האלה, הסרט משעשע, מלא בסצנות שנועדו להעלות את האדרנלין, סצנות עם כמות מדהימה של טסטוסטרון, מספיק כדי להצמיח שיער על החזה. ביי זורק את כל המוסכמות מהחלון ומתחיל את הסרט עם מצגת מינימלית ואז עובר ישר לפעולה. בהשראת ההיט, אפילו לא יהיה לך זמן להכיר את הדמויות או את המניעים שלהן, כי הקצב המואץ של הפעולה לא יאפשר לך לחשוב יותר מדי, אתה מותקף כל הזמן על ידי מונטאז’ זועם, עם סצנות מצולם מכל הזוויות האפשריות. להצלחת המרדף הזה תורמים גם ההשפעות הפרקטיות המרובות, אבל גם מהביצועים של ג’ילנהול, שלמעשה כאילו מאלתרים כל קו של דיאלוג (אנחנו כרישים, אנחנו לא מפסיקים! או משהו כזה).

מה שיפה בסרטים של ביי הוא שהוא לא עושה אותם כדי לקדם את “המסר” המתעורר בכל מקום בהוליווד, אלא רק כדי לבדר את הקהל הרחב. כן, יש לנו שוטר הומו אבל זו לא התכונה המגדירה שלו וכן יש לנו ייצוג של הרחם הכועס בעולם שנעלם בסביבה לאחר הרושם הראשוני. עם זאת, ביי לא יכול להתאפק מנאומים פטריוטיים, שבהם מוסיקת הרקע גדלה במהירות, כמעט מאיימת לשבור אותה למקצבי באנר כוכבים.
אז, אם אתם חובבי סרטים שמעמידים את המוח שלכם בהמתנה, אמבולנס, למרות תרחיש מלא מטומטמים ומשך זמן מוגזם, יוכל לספק את הצורך שלכם באדרנלין.

Exit mobile version