סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מים עמוקים (2022) Deep Water

בסרט מים עמוקים מכוכבים פלק ואנה דה ארמס בתפקיד בעל ואישה שחיים באושר. אבל במבט השני מתברר שמדובר על אישה שובבה, פרובוקטיבית, להוטה להרפתקאות בזמן שהבעל, כדי להימנע מגירושין, לא עוצר את זה. כאשר אחד מהגברים שהתעסק עם האישה נעלם, הבעל הופך להיות לחשוב המרכזי.

הסרט מבוסס על הרומן של פטרישיה הייסמית המפורסמת, הידועה בעיקר במותחנים הפסיכולוגיים שלה. הרומן הופיע בשונת 60.

מים עמוקים לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של לילך לסרט מים עמוקים

לסרט מים עמוקים בהחלט יש פוטנציאל להיות מותחן מוצק. בעיקר, זהו סרטו האחרון של הבמאי אדריאן לין, שעשה לעצמו שם בזכות מותחנים כמו אטרקציה פתאלית. בנוסף, הוא מעבד את הרומן באותו שם של פטרישיה הייסמית’ משנת 1957. למרבה הצער, אף אחד מהייחוס הזה לא מוריד מהעובדה שהוא רדוד יותר מכל דבר אחר.
מים עמוקים עוקב אחר זוג בשם ויק (בן אפלק) ומלינדה (אנה דה ארמס) ואן אלן. יש להם עסקה שבה מלינדה יכולה לקחת מאהבים בתנאי שהיא לא עוזבת את משפחתה. זה גורם למבוכה קיצונית עבור ויק, כפי שכל העיר מנסה לומר לו. עם זאת, הוא משחק את זה כאילו אין לו מושג ולא יאמין לזה. למרות העובדה הזו, כמה משותפי היחסים של מלינדה מתחילים להופיע נעדרים, והדברים במערכת היחסים של ואן אלן הופכים לשעיר עוד יותר. השניים צריכים להחליט או להילחם על מערכת היחסים שלהם או להשאיר אותה מאחור.

בתסריט שפותח על ידי זאק הלם ויוצר האופוריה סם לוינסון, הכל נשאר בגדר הנקוב. בתחילתו של מים עמוקים, הפרטים על מערכת היחסים בין ויק למלינדה דלים. זה ברור שהם על הסלעים, אבל לא עד כדי שינה ברמות שונות של הבית שלהם. הסרט משאיר את הקהל שלו מבקש יותר פרטים ממה שיש על המסך. זה מאוד מתסכל עבור מותחן שאמור לספק אותם בכל הזדמנות.
מבחינת הביצועים של הדמויות הראשיות שלנו, הם עושים את הטוב ביותר עם מה שיש להם. אפלק מנסה לקדם תככים עם דמותו, ודה ארמאס נוטף משיכה. אבל אני לא יכולנ לעמוד מאחורי הטיפשות הכרוכה באופן שבו הסיפור מאפיין את ויק. הוא עובר את גבולות הטמטום במה שהוא משיג בשם האהבה. אני לא יכול להבין סיבה להישאר עם מישהו ששוכב עם אחרים, אפילו בהסכמה, כשהם מתהדרים בו ברחבי העיר. ויק לא יכול לאבד את העשתונות מול אחרים, ככל הנראה בגלל ההסכם, שמשאיר את כל הסובבים אותו מרחמים עליו. אני לא יכול להזדהות ולו במעט.

כדי שסרט מתנשא להיות בז’אנר של מותחן, יש בו מעט מאוד אהבה. כמה סצינות אהבה בוודאות, אבל שום דבר שגובל במפורש. ברור שהצבת ויק בעמדת זינה מעוררת את מלינדה. עם זאת, שום דבר לא ראוי לעשות בקשר לזה על המסך. כל מהלך שנעשה עם מלינדה בזוג הוא תפל בהחלט. אני לא רואה מה ויק רואה במלינדה. כממציא עשיר, הוא בוודאי יכול למצוא כל מי שיבחר, ​​אבל מסיבה כלשהי הוא בוחר בה.
מלינדה כדמות משדרת משיכה, אבל בכל השאר עליה, אין שום דבר. היא נראית מנותקת מנישואיה ואכפת לה רק מהדבר האחד שמאחד בינה לבין ויק: בתם טריקסי בת השש. היא גם תמיד מאופרת, אפילו במה שאמור להיות חלק מהחלקים המציאותיים ביותר של הלחימה בבית עם ויק. מים עמוקים היו צריכים לדאוג יותר לדמות הנשית הראשית שלו שהיא שורש כל הבעיות שלהם.
בסך הכל, אין שום דבר מיוחד בסרט מים עמוקים. יש מעט כימיה בין בני הזוג כשהם חולקים את המסך. המותחן הזה צריך לצלול לפרטים נוספים עבור הדמויות הראשיות שלו, וקו העלילה. למרות זמן הריצה של שעתיים, הסרט משקיע מאמצים רבים כדי לא להיות טוב כמותחן או כסיפור. עבור סרט כל כך מתעכב, הסרט הזה לא היה צריך לעזוב את המדף.

אני נותנת בקושי 3 כוכבים

 

Exit mobile version