סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

חתונה בהפתעה (2022) Marry Me

חתונה בהפתעה הוא סרט מוזיקלי מלא בשירים מקוריים של ג’ניפר לופז ושל כוכבת המוזיקה הלטינית מאלומה ברמה עולמית. קאט ואלדז היא כוכבת מוזיקה וצ’רלי גילברט הוא מורה למתמטיקה – שני זרים שמסכימים להתחתן ורק אז מכירים אחד את השני. סיפור אהבה לא סביר בין שני אנשים שונים שמחפשים משהו אמיתי בעולם שבו הערך מבוסס על לייקים ומעריצים. חתונה בהפתעה היא קומדיה רומנטית מודרנית על סלבריטאים, נישואים ומדיה חברתית.

קאט ואלדז (לופז) ביחד עם בסטיאן (מאלומה, שעושה את הופעת הבכורה שלה בסרט העלילתי) הם סלבס מאוד מוכרים. כשהשיר הלהיט “Marry Me” של קאט ובסטיאן מגיע למצעד, הם עומדים להתחתן מול קהל מעריציהם, בטקס שישודר במספר פלטפורמות. המורה למתמטיקה הגרוש צ’רלי גילברט (אוון ווילסון) מוצא את עצמו נאלץ ללכת להופעה של בתו וחברה הכי טובה שלו (שרה סילברמן). כשקאט מגלה כמה שניות לפני הטקס שבסטיאן בגד בה עם האחות שלה, חייה מקבלים תפנית בלתי צפויה. על הבמה, קאט מחליטה להטיל ספק באהבה, אמת ונאמנות בפומבי, ומשיקה הצעת נישואין מזעזעת, למי שיגיד, גם בלי רצונו, “כן”, הוא המורה התמים למתמטיקה, למעשה גבר מ- כוכב שונה לחלוטין מהכוכב הבינלאומי.

אם מה שאתה יודע מאכזב אותך, אז אולי מה שאתה לא יודע הוא התשובה, וכך, ברגע של טירוף מעורר השראה, קאט בוחרת להתחתן עם צ’רלי. מה שמתחיל כתגובה אימפולסיבית מתפתח לאהבה בלתי צפויה. אבל כשהכוחות זוממים להפריד ביניהם, עולה השאלה האוניברסלית: האם שני אנשים מעולמות שונים כל כך יכולים לגשר על הפער ביניהם ולבנות מקום משלהם?

חתונה בהפתעהלצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא עדיין ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של לילך לסרט חתונה בהפתעה

חתונה בהפתעה הוא סרט הוליוודי נחמד מאוד עם כוכבי על בולטים שעושים את מה שהיינו נהנים ממנו בשנות ה-90. קטלינה “קאט” ולדז (ג’ניפר לופז) היא כוכבת על, שחייה נמצאים באור הזרקורים 24/7, תרתי משמע, עם צלם מסור שעוקב אחרי כל צעד שלה. אז זה אך טבעי שהיא מוצאת אהבה אצל זמר עמית בסטיאן (מאלומה), שנראה טוב בדרך כלל, מבצעת אש. זה שידוך שנעשה בגן עדן וכל כך טוב להיות אמיתי שזה ממש לא.
ביום הגדול שלהם קייט מגלה שהוא רק עוד ילד בוגד, ובדחף, היא מחליטה להתחתן עם זר אקראי מהקהל. אנחנו באמת לא רוצים או צריכים לספר לכם מה יקרה אחר כך, מכיוון שכבר הייתם מנחשים את השיא עד עכשיו. חוסר חיזוי הוא בבירור לא אחת הנקודות החזקות בסרטו של הבמאי קוט קוירו המבוסס על רומן גרפי באותו השם מאת בובי קרוסבי.
עם זאת, יש המון קסם ופשטות מהעולם הישן בסיפור שמתרחש בזמנים הנוכחיים של סיפוק מיידי בהובלת לייקים, תגובות ושיתופים. ודווקא שם זה קולע.

הסרט נפתח בהלם של קונפליקט, שהשפעותיו מועברות היטב בצורה מחממת לב. יחסי אנוש הם הליבה של זה והוא עוקב אחר טרופי רום-קום דומים, כפי שניתן לראות בסרטים כמו ‘נוטינג היל’. כמובן, תמיד קיים הפחד שהכל ייראה כאילו הוא מאופר מדי או צ’יזי אבל ‘ “תנשא לי” עוברת את הגבול הזה לעתים רחוקות. עבור סרט שבו הגיבור שלו הוא זמר כוכב על, הפסקול הוא ממוצע בהחלט. הדיאלוגים משפיעים הרבה יותר.
ג’ניפר לופז היא מדהימה, חביבה ומקסימה למדי, למעשה, בתור קאט החזקה אך הפגיעה. הנוכחות המדהימה שלה במסך לא רק מתריסה לגילה, אלא גם מקלה עלינו למצוא אותה. אוון ווילסון מצליח לגלם את צ’רלי החכם המגניב והמורכב, בקלות. למרות שהיינו רוצים שיהיה יותר בשר ברקע של דמותו במקום להראות לו גרוש בצורה נוחה.

מאלומה משלים את הלוהטות של ג’לו עם אפיל סקס מקועקע משלו, אבל אין לו הרבה היקף לבצע. ג’ון בראדלי ושאר אלה שמסתובבים סביב הדמויות המרכזיות הן קריקטורות גסות, כצפוי.
אין הרבה חידוש בסרט נחמד מאוד אבל הוא עדיין מרענן ומומלץ לצפייה עם כל המשפחה. זהו סיפור אהבה לרומנטיקנים חסרי תקנה ואופטימיסטים נצחיים. זה חוזר ליסודות וזה מרגיש בדיוק כמו שצריך.

Exit mobile version