סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סוכן הצללים (2022) Blacklight

בסרט סוכן הצללים ליאם ניסן מכוככב בתפקיד טרוויס בלוק, סוכן ממשלתי שמתפייס עם עברו האפל אבל אחרי שמבין את האמת הופך להיות לוחם צדק. קצין FBI מגלה מעשי פשע שנעשו בפרויקט “מבצע אחדות” שבו נהרגו חפים מפשע, הכל תחת המטריה של ראשי FBI . הקצין מחליט לפרסם מידע אבל אז טרוויס בלוק מתבקש לעצור את הפרסום.

לאחר שנכנס לעניינים בלוק מבין את הסיפור האמיתי ומתחיל לשפוך אור על המקרה הזה. כאשר הוא מבין שהמזימה המכוונת לאזרחים אמריקאים, בלוק מוצא את עצמו על כף המאזניים עם מנהל ה-FBI עליו הגן בעבר. עכשיו הוא רוצה לנקום בחברו הטוב ובבוס שלו.

סוכן הצללים לצפייה ישירה, הסרט המלא לא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של מאור לסרט סוכן הצללים

רוב הסרטים על ליאם ניסן טובים. בסרט  סוכן הצללים הכוב ההוליוודי מגלם את טרוויס בלוק, סוכן FBI לא הכי מבריק. בלוק נמצא על עקבותיו של סוכן ה-FBI הסמוי דאסטי קריין (טיילור ג’ון סמית’), אדם שתקופתו בפעולות מפוקפקות גרמה לו למרר על מעסיקיו ולרצות להפוך למלשין. דאסטי מושך את מירה (אמי ריבר-למפמן), המתמחה במטרות חברתיות, מה שמכניס אותה לקו האש עבור מערך שני של תיקוני FBI, והיא מבינה שאולי היא לא תעבוד בשביל הטובים.
בסופו של דבר, בלוק מתעורר שמגן על מירה ומשפחתה.

לצערי לא אהבתי בסרט סצנות דיאלוג ארוכות מדי, עמוסות חשיפה בתסריט של ניק מיי, וזה שני שליש טובים בסרט לפני שדמותו מוותרת על האנרגיה האלימה שהיא סימן ההיכר של סרט ניסן.
מה שאהבתי בגישה של מיי וויליאמס לדמותו של ניסן הוא כושר המצאה דמוי מקגיבר שעשויה להצדיק חקר מסך נוסף. טיילור ג’ון סמית’ הוא פרפורמר מבטיח, חמסוורת-חמוד וטוב כאן, בעוד שמספר שמות אוסטרליים עושים עבודה טובה בתפקידים קטנים יותר בסרט האמריקאי המצולם במקום, במיוחד הקרון טים דראקסל כעורך ויעל סטון כמסתערבת FBI.

עם כל הכבוד לליאם ניסן לא יכול לתת יותר מ-4 כוכבים לסרט סוכן הצללים

 

Exit mobile version