סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

התלמידה הטובה (2006) The Good Student

הסיפור הסרט התלמידה הטובה הוא של בחורה שחושבים שהיא מתה אבל מסתבר שהיא בחיים ונשארת עם רופא. תושבי העיר חשבו שהיא נחטפה כשהיא בעצם נשארה בכוונה. הסרט מתחיל כשאנחנו עוקבים אחר מר גיב, מורה להיסטוריה. הוא חי חיים עצובים ומשעממים, ילדים לא מכבדים אותו בתיכון, אין לו מכונית, הוא גר בקרוואן דפוק, החיים הם בלה. השכן שלו מאוד מתעניין בו ועושה כל שביכולתה כדי למשוך את תשומת לבו, אבל הוא מתעלם ממנה.

לילה אחד הוא צופה בטלוויזיה בבית ורואה פרסומת לרכב למכוניות המשומשות של פיל פאלמר, בוהה בתו אלי פאלמר. בסגנון אמריקאי כמו ביוטי, הוא מתחיל לפנטז עליה ולצפות בה.
תלמידה אחת ששונאת אותו במיוחד היא אמבר (שרה סטיל). היא כל הזמן קוראת לו זקן סוטה וגס, אפילו מודיעה לו שהיא יודעת איזה “סוג” של סרטונים הוא שוכר מהעבודה שלה, מקום השכרת הווידאו בעיר.

התלמידה הטובה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של מאור לסרט התלמידה הטובה

סרט קל עם שחקנים טובים ועלילה מעניינת. מר גיב, המורה המוזר, מתלהב מבחורה כל כך שהוא עוצר אותה אחרי השיעור יום אחד כדי להחמיא לה ואז הולך למגרש המכוניות כדי לראות אותה, רוכש את המכונית הראשונה שהוא מזהה. ואיך הוא משלם על זה? יש לו חבורה של כסף במזוודה. יום אחד, מר גיב מתכונן לעזוב אחרי בית הספר כשהוא עד לוויכוח בין אלי לבין החבר שלה, ברט (ג’ון גלאגר ג’וניור). היא מתחילה לצעוק “אני לא מאמינה שעשית את זה” ויושבת באולם בוכה. ברט צועק עליה בכעס ותוקע את אגרופו בארונית ואמר שזו אשמתה והיא גרמה לו לעשות את זה.
לאחר שברט עוזב, מר גיב ניגש ומציע לאלי טרמפ הביתה. היא הולכת איתו והם מדברים קצת, היא אמרה לו שברט והיא מתכננים לעזוב יחד את העיר אבל הוא הפסיד את הכסף. מר גיב נותן לה את המבחן האחרון שלה עם א’. היא מנשקת אותו בהנאה ואז נכנסת הביתה. כשהיא בפנים אנחנו שומעים רעשים ורואים גבר רעול פנים עם שק באולינג חוטף אותה.

מיד כולם חושדים במר גיב מכיוון שהוא היה האחרון שהודה שראה אותה. אבא שלה לא נראה כל כך שבור מזה כיוון שהוא משתמש בהיעלמותה כדי להתחיל מכירה ומרוויח ממנה המון כסף. למעשה כולם כן. כולם מכרו דברים מכרטיסים לנשף ועד לימונדה כדי “לתמוך בחיפוש אחר אלי”.
אנשים קוראים למר גיבס המון שמות ואפילו מרססים צבע סוטה על הקרוואן שלו. המצב מחמיר כאשר תמונה שלו ושל אלי מתנשקים מודפסת בעיתון. כן, אמבר צילמה תמונה והוציאה אותה מכיוון שהיא שונאת את מר גיבס.
עכשיו זה לא נשמע לי הגיוני, למה אף אחד לא חקר את אמבר? מה היא עשתה שם ביום שבו אלי נעלמה. ומהזווית שזה נלקח ממנה היא הייתה צריכה להסתתר בשיחים בשטח של אלי או בביתה. זה לא מוזר? למה לאף אחד לא אכפת? מר גיבס? אובססיבי לגבי אלי – האם יכול היה לחטוף אותה כפי שרצה אותה? פיל פאלמר, אבא שלה? האם כל זה היה תוכנית להרוויח המון כסף? ברט, החבר? הוא רוצה כסף כדי לברוח מהעיר, האם הוא עשה זאת תמורת כופר?
ענבר, האאוטסיידר? היא תמיד קינאה, אלי, האם זו הנקמה שלה? או שמא בגלל שהיא כל כך שונאת את מר גיבס היא רצתה להפליל אותו? השוער? הוא מפחיד וכשהם מראים איפה אלי מוחזקת, זה נראה כמו מרתף בית הספר. אבל בכל העם הזה יש יותר ממה שנראה לעין. אבל מי מהם הוא החוטף? הרמזים יכולים להוביל לכל אחד מהם, אבל מי הם הרינג האדום ואיזה הדבר האמיתי?
3 כוכבים מתאימים לסרט זה.

 

Exit mobile version