סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

נסיעה ממולכדת (2015) Retribution

נסיעה ממולכדת הוא סרט מתח שהוקרן בקולנוע בישראל בשנת 2022. לקוח לא מרוצה מתכנן תוכנית שטנית להשיב סכום גדול שאבד בהשקעה מזיקה שהציע הבנק, ולנקום במנהל כמבצע המוסרי להתאבדות אשתו. סרט שלא מחלק באופן סכמטי את הדמויות הראשיות לדמויות חיוביות או שליליות בלבד, כל אחת עם החלקים הטובים והרעים שלה, כל אחת עם הצדק שלה. דרך הנקמה מרהיבה ודרמטית בו זמנית, והיא שומרת על נשימה מההתחלה ועד הסוף.

נסיעה ממולכדת לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט נסיעה ממולכדת

מותחן ספרדי עשוי היטב אבל זה כבר לא הפתעה, בשנים האחרונות ראיתי כמה סרטים מהז’אנר שאינם טובים מאלה שהופקו בהוליווד, הם אפילו עדיפים מבחינת תרחישים, של המתח שנוצר. הנושא לא מקורי, משהו כזה נראה ב”ספיד” הפופולרי מאוד, לאחרונה ראיתי משהו דומה מבחינה חברתית וב”מפלצת כסף”, זו עוד אזהרה שאי אפשר לרמות את האדם הפשוט בלי סוף וכאשר אין לו מה להפסיד, הוא עלול להפוך למסוכן ביותר למי שלעג לו ביודעין. הכל טוב ויפה עד רבע שעה האחרונות שלצערי הבמאי נכנע לפיתוי לסיים את הסיפור בצורה הוליוודית, סיום מעט מלאכותי למה שנראה עד אז על המסך.
ובכן, הגיבור שלנו מוכיח הרבה דברים. סרט מלא מתח לכל אורכו, אחד מהם הפתיע אותי מאוד לטובה. זה גם הוכיח לי שוב שסרטים טובים מאוד עוזבים את ספרד, שנעשו בתקציבים קטנים יחסית.

הדמויות מוגדרות היטב, אפילו הילדים. הסרט מתחיל בצורה די “ברוטאלית”, האקשן בלתי צפוי מסצנה לסצנה, הכל מסתכם לסוף נכון. אבל, מנקודת המבט שלי, הייתי מוסיף הערה של דרמה לסוף הזה. גם דיאלוגים הם גורם חשוב מאוד בסרט הזה, שמעלה את הרייטינג שלו.
מצד שני, אנחנו אף פעם לא באמת יודעים מאיפה הרוע יכול להגיע וכמה קשה הוא יכול לפגוע בנו. אבל כל עוד כל אחד מאיתנו פוגע בצורה כזו או אחרת, כמובן שעלינו לצפות לקבל אותו בחזרה; זה נקרא קארמה. בסך הכל שיעור בחיים, החלטות, משפחה, והכוח לעבור חיים קשים. הספרדים הצליחו להתגייס ליצירת סרט שבהחלט שווה את הזמן שאבד.
הציון שלי הוא מקסימום כוכבים

Exit mobile version