סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סמטת הסיוטים (2021) Nightmare Alley

בדרמה מתח סמטת הלילה, איש שאפתן מעולם הקרנבל (בראדלי קופר), בעל נטייה טבעית לתמרן אנשים בכמה מילים בלבד, משתלב עם פסיכיאטר מסוכן עוד יותר (קייט בלאנשט). צוות הקרנבל כולל גם את מולי (רוני מארה), המנחה קלם (וילם דפו) ורון פרלמן בתור ברונו “איש הברזל”.

סמטת הסיוטים לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של דניאל לסרט סמטת הסיוטים

הבמאי גיירמו דל טורו לוקח שוב מצליח לעשות סרט נהדר שמנקודת מבטי הוא הזוכה האמיתי באוסקר השנה. צמד מדהים של בראדלי קופר וקייט בלאנשט המרהיבה. חילופי דברים בלתי נשכחים בין השניים. הסרט מתחיל בכך שבראדלי נושא גופה לחדר ומצית את הבית ואז לוקח את חפציו ויוצא לעולם. כל הפעולה מתרחשת בין השנים 1939-1941. לאחר מכן סטנטון ‘סטן’ קרלייל (קופר) מגיע לקרנבל פרובינציאלי שבו הוא לומד כמה טריקים שבסופו של דבר משתמשים בהם בחיים.
אבל סטן הערמומי והנשי (פטיטו ‘) בסופו של דבר עובר מגדת העתידות זינה (טוני קולט) למולי (רוני מארה) ומסתיים ישירות בזרועותיה של הפסיכולוגית לילית ריטר (קייט בלאנשט). זה סרט שיש לך הרבה מה ללמוד ממנו וממנו עולה המסקנה הבאה: הבמאי דל טורו אהב את הסיפור של קריאנגה “הדוב שולל על ידי השועל” כשהיה קטן. אני נותן לה 10 תזכורות עם מודרנה ובסוף שכחתי להגיד לך משהו חשוב. קייט בלאנשט משחקת על כל הכסף פלוס שוברי הארוחה.

Exit mobile version