סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

בלפסט (2021) Belfast

הדרמה הסמי-אוטוביוגרפית, בלפסט מספרת את סיפור ילדותו של ילד במהלך המהומות של סוף שנות ה-60 בבירת צפון אירלנד העיר בלפסט. דורנן ובלפה מגלמים זוג מקסים ממעמד הפועלים שנקלע לכאוס הכללי, ודנץ’ והינדס מגלמים את סבא וסבתא האירוניים והתוססים שלהם. למרות שרוב הסרט יתמקד בעיירה בצפון אירלנד, ככל שהעלילה תתקדם, הצילומים יתקיימו גם באנגליה.

סיפור מרשים ומרגש, על רקע מעט נוסטלגי ודרמטי, יחד עם פרשנויות טובות מאוד, בהחלט בין הסרטים הטובים של השנה!

בלפסט לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט בלפסט

אהבתי את הסרט בלפסט! אולי אני יותר סובייקטיבית כי זה נראה לי בלתי נתפס שחלק מהנוצרים, מעדות שונות, אבל נוצרים בסופו של דבר, ישנאו זה את זה ויגרמו לכל כך הרבה כאב. אהבתי גם את תגובתה של “המסיתה” הצעירה, שסברה שהצטרפות למורדים היא מעשה של בגרות, כשלמעשה זה היה רק ​​מעשה של אימה, אבל כשהיא ראתה את ההשלכות… התברר שזה היה סתם ילד מחוסר הכרה. בלפסט הציג סיטואציה כואבת, כאשר אתה צריך למשוך את עצמך ממקום כי אנשים הפכו ללא הגיוניים, כי לאותו אלוהים יש הרבה היבטים, כי הכנסייה עצמה מעוררת שנאה.
פרשנות טובה מאוד לכל, האם שלא משתכנעת לעזוב עד שהיא רואה את חיי הילדים בסכנה, הסבתא שדוחקת בהם לעזוב ולא להסתכל אחורה והסבא שייעץ לה שלונדון היא רק צעד. אולי ונקובר או סיטני היא שנגרי לה עבור המשפחה הזו. ואחרון חביב, אהבתי את טור המוזיקה, כי אני אוהב את ואן מוריסון ואת הימים שלו כמו זה.

היו לי ציפיות גבוהות מהסרט הזה. לא בגלל שהוא קיבל כמה מועמדויות לגלובוס הזהב, אלא בגלל שידעתי מה קנת בראנה, הדמות החשובה בקולנוע הבריטי, יכול לעשות. או יותר נכון מה שהוא יכול כי לאחרונה לא ראיתי אותו בעבודה לא כשחקן ולא כבמאי. לצערי, הסיפור ה”חצי אוטוביוגרפי” הזה איכזב אותי מלכתחילה בעובדה שלא הוציא כמעט שום רגש למרות נושא ההצעה. זו תהיה גם סצנה מביכה שבה הכומר מבקש מהילדים כסף, זה אמור להיות אירוניה משובחת אבל זו רק פשרה גסה בניסיון לזכות בפרסים. כמובן שהסרט אינו קטסטרופה אלא טוב. שמחתי לראות שוב את ג’יימי דורנן או ג’ודי דנץ’, למרות העובדה שהם, בתורם, נראו לי רחוקים מהופעות המשחק שהיו להם פעם.
חשבתי להעניק יותר אבל 4 כוכבים מתוך 5 נראה מתאים לסרט זה.

 

 

Exit mobile version