סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לאון (1994) Léon

לאון הוא סרט פשע מרגש עם ז’אן רינו, נטלי פורטמן, גארי אולדמן. תכירו את הרוצח לאון, בלתי נראה, בלתי מנוצח, אנאלפבי, ללא חשבון בנק, דואג לצמח שלו ושותה חלב. ליאון הוא בלתי ניתן להריסה, אבל רק עד שילדה בת 12, יפה ותמימה, מתפרצת ליקום שלו, וחמור מכך, אפילו קטלנית, לנפשו.

הקשיחות של ליאון מתחילה להתמוסס מול כנותה של מתילדה, שבשבילה הוא לא מהסס להקריב את עצמו…לאון הוא סרט שחייב לצפות בו.

הסרט מוכר גם בשם: Léon: The Professional
לאון לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב/

הסרט לאון מדובב ברוסית – Фильм Леон дублирован на русский язык

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

 

הסרט לאון מדובב ברוסית – Фильм Леон дублирован на русский язык

 

הביקורת של לילך לסרט לאון

במאי הסרטים רבי ההשפעה “הבלו הגדול וניקיטה”, לוק בסון, מגיע כעת לתת תשובה צרפתית להפקות האמריקאיות על רוצחים סדרתיים ולא מהסס למקם את האקשן בדיוק בניו יורק.
סרט מטריד… הדרמה, כן! סרט שוטרים, כן! סרט על רגשות מודחקים שמחייה אנשים שיכולים להשפיע על גורלם של אנשים רבים אחרים, כן!
בקיצור, סרט שמרשים בהרבה ניגודים: בין הפשטות של הבעת רגשות לעומקם. בין נעוריה ותמימותה לכאורה של הנערה לבין גילו של הרוצח והבוהמה לכאורה; בין פשטות החשיבה שלו (התמרן על ידי נותן החסות חסר המצפון) לבין כוח ההרס שלו; בין דמותו של האיש שהיה צריך להגן על החוק לבין הסדיזם שלו.

למרות שהעיקרון “ללא נשים וילדים” נראה מעט מיושן, הוא עדיין תומך ברעיון של גבר שיש לו מספיק עקרונות לעמוד בתור חונך של נערה, עמדה שבה לא יכול היה להיות רוצח בעל לב קרח. אמין. .
לילדה היה עתיד מבטיח והזמן יאשר את דעתי, היא שיחקה בטרילוגיית מלחמת הכוכבים החדשה המיוחלת, טרילוגיה שהביאה אותה לידיעת הציבור והמפיקים.
שוב, ראוי להעריך את העין הביקורתית של לוק בסון: סגול או רונין, שלמרות שהם שייכים לכמה דמויות מסרטי פעולה מדגישים גם את הטבעיות של המשחק שלו וגם את הרבגוניות שלו.
ללא ספק מגיע לסרט זה מקימום כוכבים.

 

 

Exit mobile version