סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אתה הבית שלי (2012) You Are My Home

סרט טורקי רומנטי מרגש שמספר על סיפור אהבה מדהים, כאשר בסוף הסרט מופיע המסר “למי שעדיין מאמין באהבה”. אבים סנסין מראה לנו את האהבה בין איסקנדר, צעיר שעובד באתר הבנייה ובקושי חי מהיום למחר, לבין ליילה, נערה אמידה. השניים נפגשים, מתאהבים ומתחתנים. הכל נראה כמו אגדה עד שיום אחד החלום מתפרק.

אתה הבית שלי לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – יש כתוביות באנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט אתה הבית שלי

אני אהבתי את הסרט אבל הייתה לי הרגשה שכבר ראיתי אותו. הדמיון לסרט “Nae meorisokui jiwoogae – A Moment to Remember” הוא הרבה יותר מדי גדול. זה אולי נורמלי שבמאים מקבלים השראה אחד מהשני, אבל אני אומרת שחייב להיות גבול מסוים… כאן אפילו המסגרת זהה. אני אפילו לא מדבר על המחוות של השחקנים. אם סופר מעתיק את הרעיון של סופר אחר, הוא מוצב על עמוד השמצה כבעל גניבה וחרפה ציבורית היא כמו סטיגמה שממנה הוא לא בורח כל חייו! בעוד שבאומנות הקולנוע , שנועדה להיות צילום (ושהיא יותר אמנות מניפולציה ופחות או נדירות מאוד היא באמת אמנות), היא גניבה חסר הרחמים…

נגנב לא רק הרעיון, אלא אפילו כמה סיקוונסים נגנבים מהסרט הקוריאני!… הגניבה הזו היא למעשה השלישית, כי הגניבה מספר שתיים של הסרט נעשתה על ידי האמריקאים!. .. האם זה שיא העולם בתחום או שיש אחרים, כלומר סרטים אחרים שרעיונותיהם נגנבו יותר מפעמיים? מישהו עונה על השאלה הזו?
אחרת, אני חייבת להודות שהגיבורה הראשית שיחקה את תפקידה היטב, לפעמים טוב מאוד כמאהבת ולפחות זו הסיבה שמגיע לה לראות את הסרט הזה, ולא את אלפי חלאות האימה!
אילו לא הייתי יודע שזה לא סרט אוריגנאלי הייתי נותנת יותר כוכבים כי בסה”כ זה סרט טוב ששווה צפייה.

 

Exit mobile version