סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

10 סרטי מדע בדיוני נטפליקס שמומלץ לצפות בהם

מעריצי סרטי וסדרות מדע בדיוני אינם מעטים, מה שלא מפתיע שנטפליקס נותנת תשומת לב מיוחדת להפקות שנכללות בקטגוריה זו. אז, אם אתם נמנים על אלה שאוהבים לסיים את היום שלהם עם סרט מדע בדיוני, הכנתי רשימה של המלצות שתוכלו ליהנות מהן בזמנכם הפנוי.
בזמן הקורונה, תקופת הבידוד בבית העניקה לרבים מאיתנו יותר זמן מהרגיל, ולכן מי שהיה להם “פיגור” בעבר הצליח להדביק אותם. למרות שלוחות הזמנים של אנשים רבים חזרו לקדמותם, תמיד יש מעט זמן פנוי להנאות החיים הקטנות. עבור חלק ניכר מאיתנו, תענוג כזה מיוצג על ידי הפקות מדע בדיוני, ואם נשארתם ללא השראה בעניין הזה, אל דאגה.

כפי שאמרתי לעיל, פלטפורמת הסטרימינג של נטפליקס מראה עניין מיוחד בסרטים וסדרות בקטגוריית מדע בדיוני, יתרון הוא שבנוסף לפלח העצום של חובבי הז’אנר, מגזר זה מאפשר עיבוד של כמעט כל נושא פנטזיה עם אינסוף וריאציות. צימאונם של אנשים לחדור עם עין הנפש אל יקומים לא ידועים ולחקור מחוזות הקיימים רק בדמיונו, שנדמה שאין לו גבול, הוא מקור בלתי נדלה של השראה ליצירות קולנוע, שיש להן קהל רב עם צופים ברחבי העולם. ירח.
עם הזמן, רבים מתרחישי של סרטי מדע בדיוני אפשרו את הפיכתן של כמה פנטזיות למציאות מוחשית, ותורמים להאצה של דינמיקה טכנולוגית, ממוחשבת, רפואית וכו’. מבלי להכביר במילים, בואו נגלה יחד את 10 סרטים מומלצים בנטפליקס בקטגוריה מדע בדיוני שכדאי לכם לראות בנטפליקס.

1. אני, אימא (2019) I Am Mother

האקשן של הסרט אני, אימא מתרחש אי שם בעתיד ומספר את סיפורה של רובוט, אמא (קולה של רוז בירן), שמגדלת ילדה קטנה, לאחר שכדור הארץ הרוס על ידי אסון. הקיום השליו של הילד נמשך עד גיל ההתבגרות, כאשר הכל מקבל תפנית בלתי צפויה. אישה נכנסת לבסיס וסותרת את כל מה שהרובוט לימד את הגיבורה הקטינה.

 

2. בצל הירח (2019) In the Shadow of the Moon

להוט לקידום, קצין המשטרה בפילדלפיה תומס לוקהארט (בויד הולברוק) יוצא לדרך אחרי רוצח סדרתי שתוקף כל תשע שנים. האובססיה של איש החוק גוברת כאשר הוא מבין שהרוצח מבצע פשעים שמתחילים להתריס בכל ההסברים המדעיים.

 

3. ספיידרמן: רחוק מהבית (2019) Spider Man Far From Home

הסרט מדורג היום במקום הרביעי בהעדפות הצופים ומציג את סיפורו של גיבור העל הידידותי מהשכנים, שמרגיש צורך בהפסקה לאחר אירועי הנוקמים: סוף המשחק. טום הולנד חוזר לתפקיד הראשי, מקבל את המשימה להתנגד לאיומים החדשים שמשתלטים על העולם.

4. בדרך אליה (2018) How It Ends

סרט “בדרך אליה” מתאר את סיפורו של גבר וחמיו מטיילים בארץ של כאוס וחורבן בניסיון למצוא את אשתו ההרה, שבמהלכו אפוקליפסה מסתורית גורמת מידע מוטעה ואלימות רבה. סרט דרמה מדע בדיוני שמומלץ לראות.

 

5. אנון (2018) Anon

האקשן של הסרט מדע בדיוני זה מתרחש בעתיד בו הטכנולוגיה הפכה את הפרטיות לא קיימת יותר, והתפקיד הראשי שייך לבלש שמנסה למצוא רוצח סדרתי שנמחק מכל הסרטונים.

 

6. בהיר (2017) Bright

ברשימת סרטי מדע בדיוני שכדאי לכם לראות, יש גם את “בהיר”, שהפעולה שלו ממוקמת באלטרנטיבה הנוכחית, שבה אנשים חיים יחד עם אורקים, אלפים ופיות מאז ומתמיד. סרט הפעולה בבימויו של דיוויד אייר יש שני שוטרים כגיבורים הראשיים, שיש להם רקע שונה מאוד. סיור לילה שגרתי בהשתתפות וורד, דמוי אדם (וויל סמית), ויקובי, אורק (ג’ואל אדגרטון), ישנה את עתיד העולם לנצח.

 

7. העולם שאחרי: הכחדה (2018) Annihilation

“העולם שאחרי: הכחדה” לא יכול היה להיעדר מרשימת סרטי מדע בדיוני שאני ממליץ עליהם בביטחון, כי ההסתברות לאהוב אותו די גבוהה. בסרט מככבת לנה, ביולוגית וקצינת צבא לשעבר, שיוצאת למשימה לברר מה עלה בגורל בעלה, שנכנס לאזור X, תופעה מרושעת אפופת מסתורין שמתפשטת לאורך החוף באמריקה.

 

8. פרדוקס קלוברפילד (2018) The Cloverfield Paradox

סרט “פרדוקס קלוברפילד” הוא כמו סרט מלחמה כי האנושות על סף אפוקליפסה. וקבוצת חוקרים שמנסה להקיף את כדור הארץ כדי לפתור משבר אנרגיה, מתעוררת פנים אל פנים עם מציאות אלטרנטיבית מסתורית ואפלה.

 

9. טאו (2018) TAU

הסרט “טאו” מביא את תשומת ליבה של אישה המוחזקת בשבי בבית חכם עתידני, שמנסה להימלט על ידי התיידדות עם תוכנית הבינה המלאכותית השולטת בבית.

 

10. איו אחרונה על כדור הארץ (2019) IO

בסרט “איו אחרונה על כדור הארץ” חוקר צעיר בשם סם וולדן מנסה למצוא דרך להציל את כדור הארץ הגוסס. הוא מתקרב יותר ויותר למיקה, צעיר צבעוני שמנסה בכל מחיר לתפוס את מעבורת הבריחה האחרונה.

 

מאת: Aviram

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version