סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

יחידה 355 (2022) The 355

יחידה 355 חייבת להיכנס לפעולה כאשר נשק סודי נופל לידיו של שכיר החרב. סוכן ה-CIA מייסון “מייס” בראון צריך לשלב כוחות עם הסוכנת הגרמנית המתחרה מארי, בעלת ברית לשעבר ב-MI6 ומומחית הייטק, חדיג’ה. יחד עם הפסיכולוגית הקולומביאנית גרסיאלה, הם יוצאים למשימה קטלנית ומסחררת לשלוף את הנשק, ומנסות להיות צעד אחד לפני אישה מסתורית, לין מי שנג.

כאשר הפעולה מתפשטת ברחבי העולם, ארבעת הנשים יוצרות קשר שיכול להגן על העולם אבל להרוג אותן. מהבמאי המצליח סיימון קינברג, שמתריס בדרך כלל נגד ז’אנרים מסוימים, יוצר בסרט יחידה 355 מותחן ריגול שמפגיש בין כמה מהשחקניות המפורסמות ביותר בצוות חלומות. בסרט מככבים ג’סיקה צ’סטיין, לופיטה ניונג’א ודיאן קרוגר.

יחידה 355 לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב עדיין

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.3]

הביקורת של מאור לסרט יחידה 355

הרבה זמן לא צפיתי בסרט כל כך משעמם וקל לשכוח בקולנוע, שעושה צחוק מהנחת היסוד ושלל הכישרונות הכרוכים בכך, אם כי אני לא צריך להיות מופתע יותר מדי כי הסרט חתום. בבימויו של סיימון קינברג, זה שהקים את התועבה של הפניקס האפלה. ה-355 בעצם רוצה להיות בונד אבל עם נשים ומה שיוצא הוא מאמץ חום לדגדג את הרגישויות הנוכחיות של הוליווד, לעשות סתם עוד סרט עם נשים אחת ואחת, יורק זרעים מול גברים, המוצג לרוב כטיפשים או תאב בצע. כן.
ואני לא רוצה להיות נגד הסרטים האלה שנעשו כדי לקדם פמיניזם, אבל אם ניסית לקחת זיכיונות מבוססים ולהגיד שאתה משפר אותם אם תחליף את כל הגיבורים עם סט אקסקלוסיבי של נשים, ונתת צ’יקס ב- הקופות, לפחות תלמדו מטעויות אל תבואו להתלונן על כך שהמוצר שלכם הופלה לרעה על רקע סקסיסטי כשאין שמץ של שמחה אצל הצופה הממוצע, שהרבה, בינלאומיים, לא קומץ מעורפל. ואני לא חושב שמישהו אומר משהו על סרט אם הוא טוב, כי לעתים קרובות אתה מרגיש את האינטליגנציה שלך מובן מאליו, שם אתה גם אומר שזה סרט ארוך מלא חורים בהיגיון שלו, כמו כביש בארצנו. חבל להפצה, הדבר היחיד שצריך להתעייף מהמוצר הזה.
בקיצור, מדובר בשני מרגלים של ה-CIA שנשלחו לאחזר מכשיר מגה מיוחד המסוגל לעצור מטוסים בשמיים, לקחת את השלטון לערים שלמות ופנטזיות אחרות שמשרתות להפחיד את הסוכנויות החשאיות. אבל הם לא לבד, בעקבות מקגאפין יש חלקים אחרים, כולם מתעניינים באותה מידה: כמה מרגלים גרמנים, עם דיאן קרוגר שהגיעה להחליף את מריון קוטילארד למאה המטרים האחרונים, והופכים קצת לסנסציה של הסרט, אבל לסוד סיני. סוכנת, כשפאן בינגבינג מופיעה שוב באור הזרקורים הבינלאומי לאחר שממשלת סין תפסה את כל רכושה. וכשכמה נלחמים, הוא לא מנצח באף אחד מהם כי סבי סטן שלנו, בן זוגו של סוכן ה-CIA האדמוני, נמצא מת לאחר מרדף, ששולח את סוכן ה-CIA, שנשבע נקמה ומתחיל להתאסף, בסחף סנטימנטלי. צוות משלו.
האקשן בסרט יחידה 355 הוא תת-בינוני, ראוי לסרטי קטגוריה B הכי לא ברורים, הדמויות כולן ניתנות להחלפה, בהיותן נשים בועטות שעושות הכל (עם האזכור שנראה שהדמות של לופיטה ניונגו הכי חביבה – אולי אפילו בשביל זה יש לילדה כישרון משחק עם העגלה). היו הרבה סצנות שגרמו לי לאבד את העשתונות, כי כל הזמן לוקחים את הסרט די ברצינות, וכשאחת מהן אומרת שבונד לא נראה כל כך קשה, לסצינה הבאה להראות לנו על הסוכנים האלה רצו. על ידי כל הסוכנויות בעולם, הם הולכים עם מטוס צבאי וניגשים לנשק, מכוניות וגאדג’טים מתוחכמים בלי הסבר איך דבר כזה אפשרי כשהם ברחו רק עם החולצה עליהם מהמצבים הקודמים, אז זה קשה להאמין ברצינות הזו.

רק 2 כוכבים מתוך 5 עבור סרט זה

 

Exit mobile version