סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אני, פרנקנשטיין (2014) I, Frankenstein

האקשן של הסרט אני, פרנקנשטיין מתרחש בעולם של פנטזיה, שבו שדים אכזריים מתפרצים בקרב אחרון על השלטון. ויקטור פרנקנשטיין שרטצה להיות אדם מוצא את עצמו נלכד באמצע העימות בין שני הגזעים ובכך בסופו של דבר מגלה סוד על עצמו שיכול לשנות את גורל הקרב, אבל גם את גורלו, לנצח.

אני, פרנקנשטיין לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של יונתן לסרט אני, פרנקנשטיין

ראתי אני, פרנקנשטיין בזמנו בקולנוע, בתלת מימד. במסך הגדול יש מחזה ויזואלי בפרופורציות גדולות: יצורים פנטסטיים ועימותים מרהיבים, עם – לדעתי – יותר מדי אכזריות… לא הייתי ממליץ לילדים כי זה סרט מפחיד.ל שדים יש כל מיני כלי נשק, שופכים דם בלי סוף בתוספת אווירה שנוצרה ממשחקי האורות.
התסריטאים קווין גרוויו וסטיוארט ביטי מתחילים מנושא אוניברסלי – הקרב בין הטוב לרע – מביאים יצורים שטרם נראו על המסך הגדול לפני כן, גרגוילים. הם נלחמים למען הטוב, הם חלק ממסדר המלאך מיכאל, כשהם מציגים את עצמם, והולכים בעקבות השדים השוכנים בעולם בדמות אדם. זהו זה.
זה סימן ליצירתיות עבור תסריטאי הסרט לפנות ליצורים אגדיים כמו גרגוילים, שככל הנראה לא הופיעו בעולם הקולנוע כדי ליצור סיפור סביבם, בתקופה שבה המגפה הקולנועית מלאה בערפדים. , אנשי זאב, זומבים, וכו ‘ אבל כשאתה מציע יקום חדש, אתה צריך להסביר יותר את החוקים שלפיהם הוא פועל. הגרגוילים בסרט, לעומת זאת, משורטים רק. מאיפה הם באו? איך הם הופיעו? מה המקור שלהם? אילו כוחות יש להם מלבד להפוך לפעמים לבני אדם, לפעמים למפלצות? והשאלות יכולות להימשך. אהרון אקהרט נראה לי כמו קרטון בתפקיד אדם, פניו לא הראו מהומה, לא דילמה, אין ברירה, למרות שהתסריט סיפק את כל זה.

אלמנטים מהתקופה הגותית בכנסיות, תפקדו למעשה כצינור, השם בא מה”נקיק” (גרון) הצרפתי ומגרגור המים דרך הצינורות הללו, כותב ויקיפדיה. באותה תקופה, האמינו שגרגוילים מגינים על כנסיות מפני רוחות דמוניות, מה שנוצל בסרט הראשון, פרנקנשטיין. המראה המפחיד שלהם הזכיר לכופרים ואויבים של אלוהים שלבניין הזה יש הגנה אלוהית. האגדה מספרת שהגרגוילים האלה מייללים ליד הרוע, בין אם הם מתקרבים בצורה גלויה – קוסמים, קוסמים, שדים בהתגלמותם או בלתי נראים.
בהמשך לשאר היצורים בסרט, אני חייב לומר שבהתחלה – נוכחותה של המפלצת של פרנקנשטיין במשוואה נראתה לי משוכה בשיער. אבל הכותבים מניעים היטב את נוכחותו בסרט. השדים, אויבי הגרגוילים, רוצים לדעת את סוד האלמוות הארצי, אז הם מתחילים לצוד את אדם. בנוסף לאלמוות, לאדם יש גם כוחות על אנושיים (כנראה נרכשו ב-200 שנות הקיום…).
אהרון אקהרט נראה לי כמו קרטון בתפקיד אדם, פניו לא הראו מהומה, לא דילמה, אין ברירה, למרות שהתסריט חזה את כל זה. השדים נוצרו מקוריים יחסית, בקווים שנכפו על ידי הדמיון הקולקטיבי, ביל ניג’י ניצל היטב את הפיזיונומיה המיוחדת שלו לתפקיד הנסיך נבריוס. מכיוון שהיה צורך בנערה יפה בתוכנית, היא מוצגת על ידי איבון סטראחובסקי (דקסטר), המגלמת את הגרסה הנשית והאמונה הטובה יותר של ד”ר פרנקנשטיין.
לכן, הסרט “אני, פרנקנשטיין” הוא מחזה ויזואלי שאפתני מאוד על מדיום אפי ויקום חדש שנוצר כדי להפחיד את הצופים.

Exit mobile version