סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קינג ארתור: אגדת החרב (2017) King Arthur: Legend of the Sword

קינג ארתור: אגדת החרב מספר את האגדה של החרב אקסקליבר. לאחר רצח אביו של ארתור, דודו (ג’וד לאו) הוא זה שישתלט על ממלכת קמלוט. גורש מהטירה וצעיר מכדי לזכור את מוצאו, ארתור גדל הרחק מהממלכה בסמטאות האפלות של לונדיניום.

אבל ברגע שהוא מצליח לשלוף את החרב מהסלע, חייו משתנים באופן קיצוני והוא נאלץ לקבל את גורלו ולתבוע את הכתר, בין אם ירצה בכך ובין אם לא.
קינג ארתור: אגדת החרב לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט קינג ארתור: אגדת החרב

המקור של הסרט קינג ארתור: אגדת החרב, כפי שהוא מוכר מהאגדה הבריטית של ימי הביניים, הוא מרכיב ייחוס של התרבות האנגלו-סכסית: המלך המפורסם, שהוביל את המאבק נגד הפולשים הסקסונים, יחד עם אבירי השולחן העגול למופת, יצא מהמיתוס העממי. והפך לבסוף בקריקטורות, קומיקס, בתוספת ספרו של מארק טוויין מהמאה ה-19. מיתוס או אמת היסטורית, המלך ארתור הוא דמות היסטורית נהדרת.
גאי ריצ’י מביא גיבור הרבה יותר ארצי מהמלך האגדי: ארתור הוא בריון שכונתי ושומר בית בושת, אבל מאוד כריזמטי. מעבר לקסם של צ’רלי הונאם, ציפיתי ליותר עדינות, ולמה לא, לדמות מלאת מסתורין ועם מאפיינים מיוחדים יותר מהמלך הבריטי האגדי. ואבירי השולחן העגול, אני אשמח לא לראות אותם נולדים בין חברי צוות הניהול של בית בושת. כמו כן, הגיבור, לא משנה כמה טוב הוא לוחם, הוא נורא אינדיבידואליסט להיות ראש מוכתר של אומה.

למרבה הצער, לאקשן יש כמה טעויות היגיון, אבל הוא יכול להיות אמין בהקשר של סרט אקשן עכשווי.
הסרט לא מאכזב בסצנות קרב או באפקטים מיוחדים. אם לזוכה הסקסוני יש אחיזה של ילד מהשכונה, אי אפשר להאשים אותו בהניף חרב. גם מפלצות אינן נחותות: לגיבור השלילי, וורטיגרן, יש מגפה שלמה מאחוריו, שלא מותירה ספק לציבור לגבי כוונותיו הרעות. מה שצריך לומר הוא שהאנטגוניסט, אפל ככל שיהיה, נראה כאחת הדמויות המורכבות והמצליחות ביותר: על הגבול שבין שאפתנות, טירוף ורוע, תחת הפיזיונומיה המלאכית של ג’וד לאו, וולדמורט חורג מהסכמטיות. של הדמויות הראשיות.

חלק מדמויות השולחן העגול לא מופיעות, מה שיכול להיות הגיוני בהקשר שבו הסרט פותח סדרה. גווינבר, לנסלוט ומרלין לא מופיעים (קשה היה לדמיין את הקוסם המסתורי בין הבריונים של המלך ארתור), למרות שבדוויר או פרסיבל ענו לשיחה.
כנראה שרק המעריצים של הסיפורים המקוריים של השולחן העגול, עם אבירים בשריון, יכולים להתאכזב. אבל קהל שרוצה סיפור אקשן פיקנטי, בלי יותר מדי מיקום בהיסטוריה ובלי הרבה היגיון נרטיבי, יעריך פנטזיה שבה מופיע מלך אניגמטי של העת העתיקה כלוחם אנושי ועכשווי.
אפשר לומר שהסרט קינג ארתור: אגדת החרב המציג את סיפורו של המלך ארתור מנקודת מבט אחרת. בעולם העומד בפני קסם שחור, מופיע הגיבור המתואר באגדות. הדמות היא לא הארתור שהורגלנו אליו בעבר, הוא קצת יותר יהיר, אבל בצורה נעימה. לסרט יש אפקטים מיוחדים מאוד מוצלחים, והוא מציג את הסיפור בצורה מעניינת, אבל זה נכון, וקצת יותר אפל.
יתרון גדול מביא הפסקול, שהוא יוצא דופן. כמעט 5 כוכבים אבל נתתי רק 4.
שווה לראות!

 

 

Exit mobile version