סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

דרמה דרמה (2019) Drama Drama

השם של הסרט דרמה דרמה הוא לא מגלה שלמעשה מדובר של סרט מוזיקלי, כמו מחזמר, של תלמידי תיכון בגיל העשרה בארצות הברית. ברקע של להקת הפופ והשירים שלה יש סיפור אהבה בין שני תלמידים, זוגיות מיוחדת שרק בגיל הזה יכול להיות.

דרמה דרמה לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של לילך לסרט דרמה דרמה

לא ברור לי מדוע בחרו שם כזה לסרט… בכל מקרה זה סרט ששווה צפייה גם בגלל השירים וגם כי השירים מאוד יפים. סרטי נעורים עם צעירים בגיל ההתבגרות התפתחו רבות משנות ה -2000. כשאני מסתכלת על רטי נעורים עכשיו, לא רק שהשחקנים משקפים כראוי את גיל הדמויות שהם מגלמים (לרוב), לרבים מהם יש ערעור רחב יותר בין קהלים בכל הגילאים. אני זוכרת שראיתי מחדש את אהבתו של ניק קנון לא עולה דבר וכמה שהזדקן הסרט…
דרמה דרמה הוא סרט שנעשה בשנת 2019, אבל התסריט מרגיש כמו זריקה משנות ה -90 .

חמש צעירות מתחילות לנהל קמפיין נגד בריונות בבית הספר. לאחר היסוס ראשוני, הבנות מתכנסות ליצירת דרמה דרמה והופכות להיט מיידי בתוך בית הספר ואפילו מחוץ לבית הספר. אולם ככל שהמוניטין שלהם עולה, מערכת היחסים ביניהם בסופו של דבר מתוחה בין ריסוק לחלומות אישיים.
התסריט כל כך מצחיק עד כדי כך שקשה לדעת למי הסרט הזה מיועד. אני לא יכולה לדמיין שבני נוער מוצאים התרגשות במוזיקה הכתובה דק ומופקת באף והדמויות ממש מעצבנות וחסרות אישיות ייחודית. בעוד שאני בעד הסרט בעל הנושא נגד בריונות, הוא עושה זאת בצורה הבטוחה והלא מזיקה ביותר שאין לו הרבה הצעות אחרות מלבד “להיות טובים לאנשים”.
רק 3 כוכבים לסרט זה כי אני כבר לא בגיל עשרה אבל בטוח שהצעירים והצעירות בגיל זה יתנו ציון גדול יותר.

 

 

Exit mobile version