סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

משחק החיקוי (2014) The Imitation Game

משחק החיקוי הוא סרט היסטוריה שמגלם את הפרשנות של אלן טיורינג, המתמטיקאי הבריטי המבריק בעל תפקיד מהותי בתוצאה של מלחמת העולם השנייה לאחר ששבר את קוד האניגמה, דבר שאפשר לבעלות הברית לגלות את תוכניות המלחמה הנאציות. באחד המהפכים הכואבים ביותר בהיסטוריה, בשנת 1952 יתבע טיורינג על הומוסקסואליות, עוול ארוך שנים.

משחק החיקוי לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט משחק החיקוי

גיבורי מלחמה מתפארים באינספור דרכים: הריעות בקנה מידה לאומי או גלובלי, הנצחה באמצעות ספרי היסטוריה, מוענקים להם תארים ומדליות שונות, כולל פרסים חומריים.
אלן טיורינג היה גיבור אחר במלחמת העולם השנייה, כיוון שדרך עבודתו הסודית ביותר הוא לא נודע אז, אלא תרם מאחורי הקו הקדמי לניצחון בעלות הברית של הבעירה.
מאמץ המלחמה כלל את כולו כולל מחקר מדעי, בתחום זה הקצאת כספים עצומים וריכוז שיאי האינטליגנציה האנושית, מה שהוביל להתפתחות טכנולוגית חסרת תקדים.
תפקיד גיבורנו בפארק בלצ’לי (מטה ארגון הקריפטה – אנליזה של בריטניה במהלך מלחמת העולם השנייה) היה למצוא פתרונות לפענוח אותות גרמניים המועברים באמצעות מכונת האניגמה, שקודיה משתנים מדי יום, ועושים את העבודה לאלה שניסו להתיר אותם כמעט בלתי אפשרי. אני אומר “כמעט” מכיוון שהגבולות של הבלתי אפשרי נקבעים על ידי כל אדם, ולא ניתן להגביל נפש בהירה כמו של אלן טיורינג בדרך שבה אנשים מסתכלים על בעיה כה מורכבת.

באמצעות סדרת פלאשבקים אנו לומדים על התשוקה שלו לשפה מקודדת שהתפתחה מאז גיל ההתבגרות, כאשר בשרבורן – בית הספר הציבורי היוקרתי שבו למד, הוא בילה רגעים יקרים בתקשורת במונחים קריפטיים עם כריסטופר, החבר שסביבו הוא מגלה גם את הצד ההומוסקסואלי שלו. .
היה לו קשה מרמת הגאונות להבינו על ידי אנשים בעלי אינטליגנציה רגילה, אך היה לו קשה עוד יותר לחיות בין בעלי ראייה מוגבלת של דעות קדומות, דת והנורמות המוסריות בעידן שבו הוא היה הגורם לאוריינטציה הומוסקסואלית שעונש החוק על ידי בריטניה.
סרט זה הוא הומאז ‘שלאחר המוות לקריפטניסט, המתמטיקאי ומדען המחשב הבריטי ואני משוכנע שערכו של יצירת סרטים יוכר בזכות האווירה האנגלית של התקופה המשוחזרת בנאמנות, המשחק הבלתי מושלם של השחקנים ובעיקר הביצוע של בנדיקט. , הופעתו של בנדיקט. אשר מרשים מאוד עם התפקיד הראוי לאוסקר הזה.
מנקודת המבט שלי, סרט שראוי לכל המועמדויות והפרסים. באופן מפתיע, אפילו נושא טכני גרידא שעשוי להיראות שטוף ושטוח הופך לסרט שאפילו לא יכולתי להפריע לצפייה שלו בכדי ללכת על כוס מים. עוד הוכחה לעובדה שכדי ליצור סרט שמעורר עניין, אין צורך שיהיו תרחישים בהשראת קומיקס, SF, ערפדים סקסי, אלימות ודפוסים מסחריים אחרים שכאלו, למרבה הצער, יש ברוב המכריע של הסרט הפקות בשנים האחרונות, כיוון שכאן המציאות מציעה לנו לעתים קרובות מעט מאוד נושאים ידועים שצריכים להפוך כמה ידיים מופלאות לכמה מוצרי קולנוע שובה לב ומעניינים בו זמנית.

אני לא יכול לסיים את הביקורת על הסרט משחק החיקוי מבלי לשים לב לשינוי והעברת הרגשות והתחושות של הדמויות בסרט לקהל. זה משחק של המוח עד הסוף. אתה תוהה כל רגע במה תגלו אני לא יודע איזה מושג או שאלוהים יודע מה.
אהבה להוויה היחידה שאהב ומי שדחף אותו לעבר הומוסקסואליות. הטביל את מכוניתו לאחר ההוויה שאהב.
הגדרת אלימות. תסכולים, ייאוש וכיצד הוא עושה בחירות. הפרגמטיות שלו. זהו מיזוג של גורמים ותחושות שמרימים אותך למעלה ולמטה בכל צעד ושעל. סרט שעושה פלאשבקים בין עבר להווה. ההסבר המבריק של מבחן טיורינג מול הבלש. כיצד הצליח התסריטאי להתאים את ההסבר המתמטי של מבחן טיורינג לקהל.
ובסוף: לפעמים הוא אנושי מאוד, זה שאינו יכול לדמיין שמישהו יכול לעשות דברים בלתי נתפסים.
זה סרט יוצא דופן של 5 כוכבים.

Exit mobile version