סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

וונדי (2020) Wendy

וונדי היא פנטזיה מדע בדיוני לכל המשפחה שמתאר את סיפורו של ילד, וונדי (דווין צרפת) היא בת תשע והיא אוהבת להרפתקאות. היא ממציאה סיפורים משלה לפני השינה כדי לקרוא לעצמה. היא גרה עם אמה ואחיה התאומים הגדולים. האם, אנג’לה, מספרת להם על חייה, ומצביעה על כך שהיא ויתרה על חלומותיה להקים משפחה, וגורמת לוונדי לתהות האם תצטרך לוותר על חלומותיה שלה כבוגרת.

בלילה, וונדי מבחינה ברכבת החולפת והיא שוקלת לקפוץ על הרכבת, ועדיין לדאוג שהיא תתחרט על כך שלא יצאה להרפתקה. ונדי ואחיה מטפסים מהחלון, ועולים לרכבת. ונדי מחמיצה את הקפיצה וחייבת לרוץ אחרי הרכבת, אבל היא מצליחה לטפס. הילדים מטפסים לגג ופוגשים את פיטר. הילדים נוסעים ברכבת הרחק מהבית עד שפיטר דוחף אותם החוצה למים. הם מוצאים את עצמם על אי עם הר געש (בעצם ארץ לעולם). נער צעיר נוסף עולה על סירה, ופיטר מצווה עליו לקחת אותו ואת חבריו החדשים איתו. הם רוכבים קרוב יותר אל האי שם הם מוצאים בנים אבודים אחרים, כולל תומאס, שעדיין צעיר כמוהו כשברח.
פיטר קורא לרוח האי, שאליו הוא מכנה “אמא”. שאר הבנים מסתכלים על פיטר כאילו יש לו איזו מתנה. הוא לוקח את וונדי ואת אחיה לחצות את האי, משחק עם הבנים האחרים ואפילו שוחה למים שם הם רואים שאמא היא דג זוהר גדול. הילדים נהנים מהזמן שלהם שם עם הרפתקאות, אבל ונדי מתחילה לדאוג לאמה ומהעובדה שהיא תשים לב שילדיה נעלמו.
כולם מבלים את ימיהם בהרפתקאות ברחבי האי, אך ישנו חלק מהאי שגורם לילדים להזדקן במהירות עד שהם חלשים וקשישים.
וונדי  לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version