סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

טריניטי רוכב שוב (1969) Boot Hill

מערבון ספגטי עם שמרחש במערב הפרוע במאה ה -19, קט סטיבנס (טרנס היל) נרדף על ידי כנופיה פושעת בראשות פינץ’. פצוע, הוא מסתתר בקרון של קרקס נוסע, ונמצא מחוסר הכרה על ידי אמן הטרפז ג’ו. החבורה מצליחה לאתר את השיירה, ובמהלך מופע קרקס, חמוש מהכנופיה של פינץ’ הורג את ג’ו.

תומאס (וודי סטרוד), שותפו של ג’ו, רוצה לנקום ברוצח ומחפש את קט. השניים הולכים יחד לפגוש את האץ’ בסי (באד ספנסר), חבר ותיק של קט, וחברו המטומטם בייבי דול. שם, קט מסביר להוט את מצבו של חברם שארפ. זהב נמצא בעיר הכרייה הקטנה קינגסטונוויל, ורישיון הזיכיון היה צריך לחדש מדי שנה. השלטונות המושחתים, ראש העיר פישר והנוטריון, רוצים לתפוס את הקרקע שעליה נמצא הזהב ולשלם לארגון פשיעה בראשות פינץ’ כדי להפחיד את התושבים ולגרום להם לוותר על ויתוריהם לחברת הכרייה של פישר. הכנופיה מאלצת את המקומיים לוותר על הוויתורים שלהם, ומי שמסרב נהרג. האץ’ בססי עצר את פינץ’ קודם לכן.
השופט בון מגיע לעיר לחקור. במהלך מופע קרקס מצליחים הארבעה להודיע ​​לשופט על הטרור של הכורים על ידי גנגסטרים. באחת הסצנות פגעו שני גברים לבושים היטב בכורה שגילה זהב על מזוודתו, ובכך הסבירו את נוהליו של פישר מול כולם. ואז חתול, תומאס והאץ ‘מצליחים לירות ברוב השודדים, ופישר נותר לעמוד לדין.

הסרט מוכר גם בשם: La collina degli stivali
טריניטי רוכב שוב לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

Exit mobile version