סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ג’ובס (2013) Jobs

ג’ובס הוא סרט על האיש ששינה את העולם כי אומרים שצריך אדם אחד כדי להתחיל מהפכה. סיפורו יוצא הדופן של סטיב ג’ובס (אשטון קוצ’ר), המחדש האיקוני והיזם המושלם שעשה את הבלתי אפשרי. הסרט מספר את סיפורו מעורר ההשראה, ובאותו הזמן מטריד, של האיש שהתחקה אחר עתיד הטכנולוגיה ושינה את העולם לנצח.

סרט שמראה אירועים כבדים ומשמעותיים בחייו האמיתיים של סטיב ג’ובס ואין ספק שהביוגרפיה שלו מעניינת מאוד.
ג’ובס לצפייה ישירה, הסרט המלא עם תרגום לעברית

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך על הסרט ג’ובס

גבות רבות הורמו כשהוכרז על בחירתו של אשטון קוצ’ר לסטיב ג’ובס, ששינה את עולם צריכת התקשורת והבידור באמצעות ה”אני “שלו. לרוע המזל, שלנו לא ירד אחרי צפייה בסרט אתמול, כי אשטון קוצ’ר ה”יפה “אינו מסוגל להזדהות עם דמותו של ג’ובס ברגע שהוא מוריד את זקנו שחבוש בצעירותו.
עם כל הבעיות שלו, הסרט שביים ג’ושוע מייקל שטרן שם כמה נקודות על אותו דבר שהזכרתי לעיל: כדי להשאיר חותם אתה צריך להיות שונה, להניח מה הופך אותך לשונה ולהילחם אל הבדים הלבנים כדי לכפות את שלך נקודת מבט. אין ספק שסטיב ג’ובס שינה את העולם אחת ולתמיד כפי שאנו מכירים אותו, וסרטו הביוגרפי בוחן את העליות והירידות, הבגידות וההצלחות בקריירת הגיבור שלו, מבלי להתאמץ להפוך אותו לדוגמן או ב לפחות בבחור נחמד.
התרשמתי מהסרט מנקודת מבט נוספת: הרצפים הראשונים, עם סטיב ג’ובס וסטיב ווזניאק (ג’וש גד) במחצית השנייה של שנות ה -70 המאפשרים את המחשב האישי באמצעות מזעור לוחות האם, מראים מה יש לאבולוציה הטכנולוגית המצטיינת התרחש תוך כמה עשורים בלבד. לצופה יש חקר אבולוציה של המחשב, החל מארגזי החוט והפלסטיק של שנות ה -80, פחות חזקים מהטלפונים הניידים בכיס שלך, ועד למחשבים הניידים הנוצצים של היום, שבייצורם העיצוב זוכה לאותה תשומת לב כמו והחדשנות עצמה.

מנקודת מבט זו, למעשה היה צריך לקרוא לג’ובס אפל, כיוון שהתפתחות החברה ומאבקי הכוח בתוכה תופסים הרבה יותר מדקות הסרט מאשר מה שקורה לסטיב ג’ובס. כמעט לא נאמר דבר על חייו האישיים של ג’ובס, וכמה מונולוגים קרום ולפעמים דומעים גם מוציאים את הצופה מקצב. מבלי להיות חוויה קולנועית כושלת, לביופיק יש בעיות גדולות יותר מההזדהות של קוצ’ר עם ג’ובס, ובעיות אלו מוסתרות בתסריט …
אי אפשר שלא להשוות בין ג’ובס והרשת החברתית, סרטו של דיוויד פינצ’ר על תופעת הפייסבוק, והאיש שעומד מאחוריו, מארק צוקרברג. ג’ובס וגם צוקרברג שינו את תמונת החיבור בעולם. עם גאדג’טים או פלטפורמה חברתית שהעסיקה יותר את חיי החברה בסביבה המקוונת, השניים יכולים להיות תנאי השוואה בסביבת הקולנוע, וכאן ג’ובס מאבד את המנותק.
למייסד אפל יש הזדמנות נוספת בפרויקט קולנוע ביוגרפי חדש, שנכתב בטעות על ידי אהרון סורקין, האיש שעומד מאחורי הדיאלוגים יוצאי הדופן ברשת החברתית. ברגע הכתיבה, הפרויקט החדש יכול לעשות צדק עם היזם, כי נראה שהבכורה של יום שישי לא חורגת מהשטח בניסיונו לחקור את ה”טירוף “המבריק של זה שבסופו של דבר הועתק על ידי כל המפיקים. טלפוניה. וגאדג’טים ברחבי העולם.
ההצלחה של הסרט הזה הוא לא רק שהם הצליחו לבחור שחקנים קרובים מאוד מבחינה פיזיונומית לדמויות המתאימות, עובדה שהם מתהדרים בהם בסוף הסרט. אחרת, הוא טוען שהוא סרט ביוגרפי יבש המתמקד בסטיב ג’וב, אך הוא אינו מצליח להציג אפילו 30% מחייו ופעילותו של המנוח. פערים גדולים … כמו: הוא ויתר על בתו בלידתו ולאחר 30 דקות צילום הנערה מופיעה על הספה שלו בסלון.
10-12 שנים מחייו נפרשות נטיעת גזר ואז מופיעה בפתאומיות ובערפל מוחלט ובלתי מוסבר מהווה היתוך, היתוך, השתלטות בין מק, הבא וכתוצאה מכך שוב אפל?!
סרט של 4 כוכבים ללא ספק

 

 

 

Exit mobile version