סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מינארי (2020) Minari

דרמה משפחתית שמתרחשת בשנות ה-80. משפחה קוריאנית שמהגרת לארצות הברית מנסה למצוא את המזל שלה. 5 דמויות שמחפשות חלום. אבא שיעשה הכל כדי שהמשפחה שלו תחיה טוב יותר. אמא שמאמינה שהדרך שבחר בעלה היא הלא נכונה. בן עם בעיה בריאותית חמורה, הוא צריך בית חולים קרוב ככל האפשר כי הכל יכול לקרות בכל עת.

בת גדולה מהבן, אולי המחוקה ביותר מבין הדמויות אך עם תפקידו הנחוש בהתפתחות הסיפור. בנוסף לסבתא מיוחדת שיש לה את המלח והפלפל הדרושים כל כך בכדי להמריץ את העלילה של הסרט. חמש דמויות בחיפוש אחר “החלום האמריקאי” באמריקה מהתקופה שבה רונלד רייגן היה נשיא.

מינארי לצפייה ישירה, הסרט המלא עדיין לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של לילך לסרט מינארי

אנו חיים בתקופה ייחודית של פרשנות קולנוע – ללא תסריט ברור, ללא שיא או פעולה קונקרטית, האמנות הקולנועית של השנה האחרונה מציעה לנו להעריך את הסרטים הללו המתרחשים בצורה של שברים כממשי וחושני קרוב ל מה שהם חיו. אנשים רגילים חיו או מה שהם היו חיים / יחיו בהקשרים זהים.
בהתחלה מינארי עושה את הרושם שיש לה התפתחות חסרת משמעות … בעקבות סיפור של משפחה שמגיעה מתרבות אחרת לגמרי – קוריאה, להתיישב בארצות הברית … והכל קורה כמוך היו מצפים … אנשים מתעוררים, עובדים מהבית, אוכלים וישנים וזה אותו דבר בכל יום. אתה גם תוהה מתי יופיע משהו הגיוני בסרט. שמשהו לא באמת מופיע, אם אתה מצפה למשהו מרהיב, אבל אירועים מסוימים מציעים הסבר עדין המתאם כל שורה, כל ריב, הדרמה בסוף והכותרת. באופן ספציפי, מה שנראה בסדר בהתחלה מתברר כשגוי (הרצון של הבעל להקים משק אפילו עם הסכמה לגירושין), מה שנראה דרמטי ורציני מוכיח שהוא טוב (שריפת חנות הירקות המשקמת את המשפחה), אנטי תזה בין הצורך במים, הנצרכת בחמדנות בגידול ירקות לבין הצורך העצום לכבות את האש בסופו של דבר

כאשר לא נשארו מים כלל ואחרון חביב, הכותרת מינארי שמעבירה באופן לא מודע את זה “מים ירקות” (פלפלים – די אמריקאים) הביאו ודרמה, אבל הם יכולים גם להביא שלום אם נעשה שימוש בירק הקוריאני הזה (שנקרא כורים ואשר גדל בלי בעיות וללא עבודה, ליד הנהר). זהו גם הסרט הראשון בו לא הצלחתי להבחין בין כמה דמויות ראשיות משניות. מלבד אלה שבכנסייה, משפחה זו נמצאת יחד לצמיתות ולכולם יש תפקיד חשוב בו זמנית. אולי קצת תוספת לסבתא (אמא של אמא), שגם היא מתגלה כחמות טובה, מבקשת מבעלה לא להתווכח יותר, אבל מי יאהבו את נכדיה למרות שהיא נדחית בהתחלה.

מינארי לא ווה לפי דעתי יותר מ-2 כוכבים

 

 

 

Exit mobile version