סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ההוביט: מפלתו של סמאוג (2013) The Hobbit: The Desolation of Smaug

סיפור בסרט ההוביט: מפלתו של סמאוג ממשיך את הרפתקאותיהם של בילבו בגינס (מרטין פרימן) במהלך המסע עם הקוסם גנדלף (איאן מק’קלן) ו -13 הגמדים, בראשות תורין אוקנשילד (ריצ’רד ארמיטאג ‘), במשימתם לחדש שליטה על הממלכה האבודה, ארבור. בילבו וחבריו חייבים להתמודד עם סכנות רבות, לחצות שטחים עוינים ולבסוף להתמודד עם הדרקון המפחיד והערמומי סמוג, אותו מנגן, באמצעות לכידת תנועה, על ידי בנדיקט קמברבאץ ‘.

ההוביט: מפלתו של סמאוג לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

ההוביט: מסע בלתי צפוי – 2012 לחץ כאן

ההוביט: מפלתו של סמאוג – 2013 לחץ כאן

ההוביט: קרב חמשת הצבאות – 2014 לחץ כאן

 

הביקורת של יונתן לסרט ההוביט 2

סרט ההמשך הוא צעד ברור מבורך מהחלק הראשון של הטרילוגיה החדשה, בעיקר משום שהוא כבר לא מבזבז זמן על הצגת הדמויות. חגיגות פרידה של 15 עמודים של תסריט וקול אינסופי, עכשיו זה הזמן לפעולה! בילבו (מרטין פרימן) ו -12 הגמדים בראשות ת’ורין (ריצ’רד ארמיטג ‘) מתקרבים ליעד המסע הארוך שלהם: ההר הבודד, שתכשיטיו הם כיום משכנו של סמוג הענק, הדרקון שהסיע את הגמדים מהארבור הפנטסטי שלהם, מוביל אותם לחיי נדודים דרך כדור הארץ התיכון. לצד הגמדים יש לגנדלף גם אתגר: נראה כי דול גולדור הוא מוקד התפשטות הרוע, וקוסם מתושלח חייב לגלות איזה איום מסתתר בתוך מעי המבצר.
160 הדקות של הסרט מלאות באקשן, ופיטר ג’קסון (הבמאי מופיע בקאמו קצר מאוד במסגרות הראשונות) מניע צבא אמיתי של תרשימים כדי להביא למסך את הארץ יוצאת הדופן שדמיין טולקין. הכל קורה מהר לפני כן, כי בעקבות הגיבורים נמצא צבא אורקים שלם, והם לא מהססים לרדוף אחרי בילבו וחבריו אפילו בממלכת האלפים. יתר על כן, גם לחברים יש “מועד אחרון”, מכיוון שהכניסה הסודית להר הבודד נגישה, על פי האגדות, רק בשקיעה של יום שמתקרב במהירות …
גם אם בילבו יישאר הדמות הראשית, שמגולמת באותה הקדשה על ידי מרטין פרימן הבריטי, ההוביט מתעלה בעוצמה על ידי כל שאר הדמויות, ונותר רק קלסר תסריט של הסיפור, בעזרת טבעת הקסם שלו. ריצ’רד ארמיטג ‘מצוין בתפקיד ת’ורין, אובססיבי יותר ויותר להחלים את ממלכת אבותיו ומוכן להקריב הכל כדי לסגת לאחור על האבן המלוטשת של ארבור. רכישה חשובה ביותר היא בארד הקשת (לוק אוונס), ספן באגם סיטי, היישוב האנושי ליד ההר הבודד שמחכה להגשמת הנבואה שתבריח את סמוג הענק מארצם.
לבסוף, סמאוג הוא הצלחה מוחלטת. בפרשנותו (באמצעות טכנולוגיית לכידת תנועה) של בנדיקט קמברבאץ ‘, שקולו המעובד בקפידה מרמז על גאוותו הפנומנלית של הדרקון בקנה מידה בלתי חדיר, סמאוג שולט בעשרות דקות של הסרט, ממדיו ממלאים את האולמות הענקיים של ארבור החשוך כעת. יש רצפים שישאירו אתכם במתח, וסוף הסרט הגיע עבורנו בהפתעה. ללא ספוילרים עלינו לומר כי פיטר ג’קסון ידע היכן “לחתוך” את הסיפור, כך שהסרט השלישי, ההוביט: לשם וחוזר שוב, לא יוביל לחוסר מעש. העימות בסוף הטרילוגיה מבטיח להיות אפי …

גם אם התסריט עצלן לפעמים, וניתן היה לחתוך בקלות כמה רצפים (פרק בורן, למשל), גם אם נראה שלגולאס (אותו אורלנדו בלום) הוא רק פסל שעווה, ואוונג’לין לילי היא פשוט אטרקטיבית. ולא דמות בכל כוחה, ההוביט 2 הוא בבירור סרט לראות על המסך הגדול ויש לו את כל הסיכויים להפוך ללהיט המוחלט של סוף השנה. עם כל פגמיו, פיטר ג’קסון מוכיח שוב שהוא יכול לרתק בשפתו הקולנועית.
מבחינתי זה בהחלט אחד הסרטים הטובים ביותר בעשור זה. יש בו כמה סצינות אקשן מאוד טובות, וסמוג הוא כל הכבוד להפליא, אהבתי את זה מאוד, זה נראה מאוד מציאותי, זה הדרקון הכי טוב מההיסטוריה. של קולנוע, לגולאס זהה ל- LOTR, ת’ראנדויל מדהים, לי פייס הוא שחקן נהדר, בארד הוא גם דמות מאוד נוצרת, טאוריאל נראה טוב ונלחם טוב מאוד. אהבתי מאוד את העימות בין גנדלף לנקרומנסר, הוא אפי. למרות שבורן מופיע לא מעט, הוא נראה מדהים, כנראה שיהיה לו תפקיד עקבי יותר בסרט הבא. יצירת מופת אמיתית. ואוו, 100,000 צופים בסוף השבוע הראשון, נראה שטרילוגיית ההוביט פופולרית מאוד.

Exit mobile version