סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המלצה שלי על טרילוגיה ההוביט

ראיתי את טרילוגיה ההוביט מיד שיצא לאקרנים ומאוד אהבתי אותה כי סרטי מדע בדיוני הם ברוב המצבים מגניבים. לאחרונה החלטתי לראות עוד פעם את כל 3 הסרטים כי אני כאשר אוהב סרט מנסה לצפות בו מחדש אחרי כמה זמן. גם מבקרי קולנוע הכי מכובדים מסכימים שמדובר על טרילוגיה מאוד מוצלחת עם עלילה טובה, כוכביי קולנוע שמשחקים את תפקידם בצורה מעולה, עם עבודה יוצאת דופן במחשב גם כדי לייצר את הדמויות האנושים וגם כדי להפיק מקסימום אפקטים כדי להרשים את הצופים.
חשבתי לכנון לשתף את הדעות שלי לגבי סרטי פנטזיה אלה. אין לי ספק שיש גם היום, שנים אחרי שהסרטים אלה הופקו, הרבה אנשים שהיו רוצים לדעת יותר ולצפות בהם. הסרטים ההוביט משתמשים במודלים נרטיביים של ספרות ילדים, הניכרים בנוכחות המספר יודע כל ודמויות של ילדים בגיל ההתבגרות. הספר ההוביט נחשב ומקודם בדרך כלל כספרות פנטזיה, אבל הוא נחשב בשורה הראשונה של ספרות הילדים. שני הז’אנרים אינם ניתנים להפרדה לחלוטין, ולכן חלק מההגדרות של פנטזיה גבוהה כוללות סרטים לילדים מהטובים ביותר.

הסצנות בסרטי ההוביט אינן רק הצצות חולפות של פנטזיה קולנועית – הלוקיישנים הם המציאות של הנופים הדרמטיים של ניו זילנד, שהמבקרים יכולים לחוות בקלות בעצמם. הנוף הדרמטי של הסרטים, המורכב ממישורים זהובים, הרים נישאים ועמקים קסומים, ממלאים חלק ביצירת העולם המיתולוגי המתואר לאורך כל הטרילוגיה.
לצערי, עם כל המאמצים לא הצלחתי למצוא ביוטיוב “ההוביט” הסרטים המלאים לצפייה ישירה. מקווה שניתן למצאו אותם באתרים אחרים או ב-VOD.
אם רוצים לקרוא את הביקורות שלי לכל סרט מתוך הטרילוגיה לחצו על הכפתורים הצבעונים שנמצאים מתחת לתקצירים.

ההוביט: מסע בלתי צפוי (2012) The Hobbit: An Unexpected Journey

מסע בלתי צפוי, עוקב אחר מסעו של הדמות הראשית בילבו בגינס, הלוקח חלק במסע בפרופורציות אפיות, כדי להחזיר מהדרקון העז סמאג את ממלכת הגמדים האבודה, ארבור.

ההוביט: מסע בלתי צפוי – 2012 לחץ כאן

 

 

 

ההוביט: מפלתו של סמאוג (2013) The Hobbit: The Desolation of Smaug

מפלתו של סמאוג ממשיך את הרפתקאותיהם של בילבו בגינס (מרטין פרימן) במהלך המסע עם הקוסם גנדלף (איאן מק’קלן) ו -13 הגמדים, בראשות תורין אוקנשילד (ריצ’רד ארמיטאג ‘), במשימתם לחדש שליטה על הממלכה האבודה, ארבור.

ההוביט: מפלתו של סמאוג – 2013 לחץ כאן

 

 

 

ההוביט: קרב חמשת הצבאות (2014) The Hobbit: The Battle of the Five Armies

קרב חמשת הצבאות, מציג את בילבו, ת’ורין והגמדים הצליחו להוציא את סמוג ממאורתו בארבור, אך האם הם יצליחו להביס את הדרקון אחת ולתמיד?

ההוביט: קרב חמשת הצבאות – 2014 לחץ כאן

 

 

 פורסם ע”י אלון מ.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version