סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המאוריטני (2021) The Mauritanian

בהתבסס על עובדות אמיתיות, המאוריטני מספר את סיפורו של מוחמדו אולד סלאחי, אדם הכלוא במשך 14 שנים במפרץ גואנטנמו. ממשלת ארה”ב טענה כי סלאחי היה חלק מאל קאעידה בעת מעצרו בנובמבר 2001. הוא הוחזק בשבי מבלי שנשפט ונאשם במשך 14 שנים. במהלך השנים הללו הוא עונה על ידי מחסור בשינה, בידוד, חשיפה לטמפרטורות קיצוניות, מכות והשפלה מינית.

המאוריטני היא דרמה קשה על שורדים בתנאים קיצוניים על התקווה והאופטימיות שיכולים לקחת אתכם מעבר לרגעים הקשים אך גם על הטעויות שביצעה מערכת שערכה לחפש מחבלים.
המאוריטני לצפייה ישירה, הסרט המלא עדיין לא נמצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של שרון

המאוריטני אולי זה לא מאוד מקורי, אבל זה אמיתי. בשלב מסוים סטיוארט ספה ששיחק נכון על ידי בנדיקט קמברבאץ, אומר שמישהו צריך להיענש, אבל לא כולם. התקשורת דיווחה על הזוועות של גואנטנמו, אך הן מוצגות בפניך בסרט באופן שאתה, כצופה, משתתף בהן. גלובוס הזהב הראוי בו זכתה ג’ודי פוסטר. למרות שהיה מועמד לפרס משחק, טהר רחים לא זכה ואני לא חושב שהוא יזכה אם הוא יהיה מועמד לאוסקר. הוא מככב בסרט “המאוריטני”, סרט שלא משבח את האמריקאים במיוחד.
עם תשובתה של ג’ודי פוסטר ובכן, כשהגנתי על מישהו שהואשם באונס, איש לא קרא לי אנס. כשהגנתי על מישהו שהואשם ברצח, אף אחד לא חפר סביב החצר האחורית שלי. אבל כשמישהו מואשם בטרור, נראה שאנשים כמוך חושבים שזה שונה. זה לא. כשאני עומד לצד הלקוח שלי ואני מתעקש שהוא יקבל שימוע הוגן, אני לא רק מגן עליו, אני מגן עליך ועליי. בסוף אין לחוקה כוכבית שאומרת: “חלים התנאים וההגבלות.”

המאוריטני גורם לי לעבור את כל המדינות, זה מעצבן אותי, זה מצחיק אותי, זה מרגש מאוד. והוא אפילו לא היה מועמד לשום פרס. במקום זאת היא קיבלה את ג’ודי פוסטר, שממלאת את התפקיד הכי שטוח בקריירה שלה, בתפקיד עורכת דין שמורידה את משקפי השמש כדי להרכיב את קוראיה לתיקי לימוד. הסרט מצוין, יש בו כוח, מתח, תככים, גורם לך לתהות אם כל הטרוריסטים לא ראויים להימחק או שבן דודו של אוסאמה בינלאדן ראוי להשתחרר בגלל שהוא חף מפשע ?
סיפור אמיתי עד כאב על האומללות שהאמריקאים עושים לפעמים, מפעם לפעם הוליווד נקראת להגרות שדים, איש לא יכול היה לעשות טוב יותר מקולנוע. כמובן שמיד נזכרתי בקרטר ההוריקן, המתאגרף שעיוות הדין העצום שלו גזל ממנו את מה שיכולות להיות השנים הטובות בחייו, אחד מתפקידי הקריירה הגדולים של דנזל וושינגטון. כאן זה עוד יותר חזק בשמיים, הוכחה נוספת לכך שהם לא נרתעים מכלום כשמדובר באינטרסים שלהם, מי שמאמין בסיפורים עם פיות והבטחות “דמוקרטיות” הוא לכל היותר נאיבי. כמובן, הסרט התעלם בריבונות בטקס האוסקר מכיוון שרק אף אחד לא אוהב לשים מולו מראה ואז להתחיל לתגמל את הנבלים הגדולים שלהם. עם זאת, גלובוס הזהב של ג’ודי פוסטר נותר, מעניין שהשחקנית חוזרת לצורה הטובה ביותר וזוכה בפרס מרכזי בשנה בו בן זוגה בסרט “שתיקת הכבשים”, אנתוני הופקינס הגדול, יש בתורו חלק מלהיות יוצאת דופן. תפקיד ב”האבא “. נערץ על ההצגה הניואנסית וההבעה שלו טהר רחים, חלפו שנים עשר שנים ל”לה הנביא “, השחקן נמצא כעת בכוח אמנותי מלא ועדיין מבטיח למלא תפקידים בלתי נשכחים בכל פעם שיש לו אפשרות.
ציון 9 מתוך 10 כי זאת דרמה אמיתית

Exit mobile version