סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ג’ון קיו (2002) John Q

ג’ון קיו היא דרמה מרגשת על אב, ג’ון ארצ’יבלד, שיש לו בן חולה לב שמחליט לקחת כבני ערובה את צוות בבית החולים. וזה מכיוון שפוליסת הביטוח שלו אינה מכסה את עלויות השתלת לב לבנו. כך הוא יאלץ את הרופאים לבצע את ההשתלה. ארצ’יבלד עובד כעובד מפעל ומתמודד עם קשיים מהותיים כאשר שעות העבודה שלו מצטמצמות. בנו הצעיר, מייקל, סובל מהתקף לב במהלך משחק בייסבול ונלקח לבית החולים שם מגלה ג’ון שמייקל זקוק להשתלת לב.

למרות שלג’ון יש ביטוח בריאות, מנהל בית החולים מודיעה כי הביטוח שלו אינו יכול לכסות פעולה כה יקרה. אין לו לאן להשיג את הסכום הדרוש, ג’ון משכנע את ד”ר טרנר לוותר על שכר טרחתו, אך למרות זאת הסכום עבור הניתוח גבוה מדי. ג’ון מתרסק ולוקח את צוות בית החולים כבני ערובה בתקווה שמשהו יעשה עבור בנו.

ג’ון קיו לצפייה ישירה, הסרט המלא.

הסרט ג’ון קיו מדובב לצרפתית – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של שרון לסרט ג’ון קיו

ג’ון קיו מספר על הדרמה של משפחתו של ג’ון ק. ארצ’יבלד, עובד במפעל ששעותיו הצטמצמו ל -20 שעות, עם חובות לתשלום ומשכורת שאינה מכסה אותם. משהו חסר תקדים? בכלל לא. הדרמה מתעצמת כהבן שלו נופל על המגרש במהלך משחק בייסבול. בבית החולים הידיעה מתקבלת באימה כאשר ג’ון ואישתו מגלים כי בנם זקוק להשתלת לב ומתעצמת כשהם מגלים שהביטוח שלהם מכסה רק 20,000 דולר מתוך 250,000 הדרושים. אנחנו מדברים על המשפחה שהתקשתה בתשלום החובות החודשיים שלה שעכשיו צריכה לגייס רבע מיליון דולר.

אמרתי בשלב מסוים שלא אחזור על עצמי בשבח ההופעות של דנזל, אבל הפעם משחק איכותי היה אפשרי לתפקיד. היה זה השגחה לחוש אמפתיה כלפי הדמויות, שהיה קשה להשיג אם לא היה להן ייצוג משחק טבעי לערב אותנו רגשית. ג’ון קיו הוא סרט שתלוי במידה רבה במשוב שהתקבל מצופים ומסיבה הבאה. מחוסר כסף, ג’ון לוקח את צוות בית החולים כבני ערובה עד שמצבו של בנו ייפתר.
האם הצופים לא ירגישו קרובים לג’ון? ההם ירצו שהוא ייענש על פי החוק. כעת מושא הפשע הוא עצם חייו של בנו שנמצא בסכנה מכך שקופות החולים נמנעו מכל הדרכים האפשריות מתשלום הכסף הראוי.

יש להבין את ג’ון ש. מבחינה משפטית הוא עשה כמיטב יכולתו להשיג את הכסף הדרוש למבצע ונכשל. אי אפשר להציל את חיי בנו על ידי ציות לחוק, ולכן הוא נאלץ להפר אותם. האם הוא הצליח לשנות משהו בגישה של חברות הביטוח? כנראה שלא. האם עשה כמיטב יכולתו להציל את ילדו גם תוך סיכון ההקרבה האולטימטיבית? בלי ספק. האם בנו חי בגללו? בלי ספק. האם ג’ון קיו הוא אחד הדרמות החזקות והמרגשות ביותר שהעלו נושא מתקבל על הדעת? בלי ספק.
סביר משהו. הסרט ג’ון קיו לא מושלם. זה כנראה לא כל כך פשוט להשתלט על אגף שלם של בית חולים עם אקדח אחד. התקשורת כנראה לא תהפוך אותך לגיבור, ומנהלי בתי חולים ככל הנראה ישימו את רגליהם בבעיות שלך כל עוד לא תשלול זאת. אבל אי אפשר שלא להיקסם מהייאוש של האב שרוצה להציל את חיי בנו במחיר חייו. אי אפשר להישאר יבש למרות שלפעמים אתה מודע לכך שהסרט הוא מסר מניפולטיבי מהבמאי שראה את עצמו במצב עליו מאוחר יותר ביים סרט. ג’ון קיו הוא סרט עם השפעה רגשית עצומה, למי אכפת שחלק מהסצנות נראות מטושטשות על הבמה?
דרמה מרגשת שמגיע לה ציון 9 מתוך 10.

הסרט ג’ון קיו מדובב לצרפתית

Exit mobile version