סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

רוחות של תשוקה (1994) Legends of the Fall

בראד פיט ואנתוני הופקינס מככבים בסרט רומנטי שמתרחש בזמן מלחמת העולם הראשונה. תכירו סודות הנסתרים ביותר של אהבה, בגידה וקשרי דם שמראים כמה האהבה יכול להיות מסובכת. רוחות של תשוקה מספר סיפור עוצמתי על שלושה אחים השואפים להישאר יחד, אך גם על האישה שמתערבת ביניהם.

שלושה אחים, אלפרד המיומן, טריסטן ההרפתקן וסמואל הפגיע ביותר, גדלו בחווה במונטנה על ידי אביהם ומשפחה של אינדיאנים. סוזנה, ארוסתו של סמואל, מגיעה היא תתחתן בסופו של דבר עם אלפרד, שיש לה קריירה פוליטית מצליחה. אבל זו שהיא אוהבת בסתר היא טריסטן…

רוחות של תשוקה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של שרון

סרט נעים מאוד אך גם אמוציונלי בעת ובעונה אחת, המשקף אפוס משפחתי אמיתי כמעט 15-20 שנה, החל מהשנים הראשונות של העשור השני של המאה ה-20 של אמריקה, בעיקר בנוף טבעי יפה מאוד. זהו סרט העונה באופן הרמוני על מאפייניהם של ז’אנרים קולנועיים רבים, בה בעת להיות דרמה, סרט משפחתי (אפוס משפחתי), סרט אהבה עמוק, רומנטי אך גם פסיכולוגי, כמו גם סרט העוסק במלחמה. גם טיפוס מערבי.
יחד עם זאת, זהו סרט העוסק בכבוד ובכבוד, שלא חסר את המתח ולא את הנקמה ואת ההתקשרות המשפחתית הבלתי מעורערת לחלוטין בסיטואציות הגבולות, ושמחזיק את העניין מההתחלה ועד הסוף. הערה מיוחדת למאפיינים הפסיכולוגיים טמפרמנטיים השונים של שלושת האחים לודלו, כלומר שמואל רגיש מאוד, מעט נאיבי ועדיין “לא בוגר”, בניגוד למורד, ההרפתקן המושלם, טריסטן (בראד, השגרה “הפראית”, חסרת הפחד וטרם עת. פיט), כמו גם ה”מיושב “, הבוגר יותר, החכם יותר ומסור יותר לחיים עסקיים ופוליטיים עירוניים, אלפרד.

אבל כולם, כמובן, כולל אביהם, הקולונל הזקן ויליאם לודלו, שגולם היטב על ידי השחקן המפורסם והיקר מאוד סר אנתוני הופקינס, הם דוגמה לדמויות חזקות שבהן הכבוד והכבוד אינם ניתנים לערעור. כל שלושת האחים מוקסמים מהסוזאנה פינקנון היפה, הרגישה והסנטימנטלית מאוד, אם כי היא אוהבת בתשוקה הכי חזקה שאפשר רק את המורד, את ההרפתקן ה”פרוע “הגדול, טריסטן, זה בדיוק זה שיעזוב אותה בשביל במשך שנים רבות, והוכיח שהתשוקה שלו להרפתקאות “פראיות” ברחבי העולם הייתה חזקה עוד יותר באותה תקופה מאשר אהבתו ורומן האהבה עם סוזנה, שלימים תסבול מאוד מכיוון שהוא פשוט העריץ את טריסטן.
חובה לראות, שכדי להיכלל בקטגוריה של יצירות מופת קולנועיות ניתן היה לשפר בקלות רק במונחים של הקפדה רבה יותר על שיקוף טוב יותר ועמוק יותר של הרגשות המגבילים הרגשית של ברגעים הקריטיים והרוחביים ביותר שחוו על ידם, כמו גם ויתור סופי על המחווה המוגזמת והבלתי מובנת כמעט שלפיהם יוצרי הסרט חשבו למרבה הצער לייחס אותה לסוזנה כדי לצאת מהמשוואה הסופית של הסרט הזה. כך שניתן היה למצוא סוף הרבה יותר חכם ומתאים יותר ויותר, אינטליגנטי יותר.

סרט עצוב, הקרנה יוצאת דופן, תמונה נהדרת של אותם זמנים עם כמה נופים יפים שמגיעים ללב שלך. מדוע, עם זאת, סרט כל כך יפה, חייב להיות כל כך עצוב וכל כך מכריע? הייתי מותש נפשית. אם לא היה כל כך הרבה השמדה בין אנשים ואני אגיד את זה ישירות: רצח, אני חושב שהסרט היה הרבה יותר מוצלח, יש אנשים שבוודאי לא אהבו את מה שהם ראו בסרט הזה. עם זאת, הסרט נהדר, זה הכיל רצפים כמעט מכל התחומים: ממלחמה, ספינות וחיי המונים וכלה באהבה ופטריוטיות. גם אם אנשים רבים ישימו לב לבראד פיט שתמיד ייתן את הדמות שיש לו. מפרש, משהו מיוחד, אני רוצה להבחין באנתוני הופקינס שב החלק השני של הסרט היה מצוין ולא רק …

סרט של 9.5 כוכבים אמיתיים עבור כל מי שאוהב סרטים רומנטיקה.

Exit mobile version