סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הצלף (1993) Sniper

בסרט פעולה הצלף תומאס בקט (טום ברנגר) הוא צלף מאוד מיומן של צבא ארה”ב. הוא מבלה ימים במסתור בג’ונגל לביצוע משימות סודיות. אבל, למרות שהוא ניצול, שותפיו מתים בתנאים מסתוריים. מכיוון שהמטרה הבאה של הצלף מסוכנת מאוד הוחלט לצרף לתומאס שותף.

בגלל זה מצטרף למשימה ריצ’רד מילר, צלף של S.W.A.T. שמעולם לא הרג. השניים שונים בתכלית ויש רבים הסבורים כי סיכויי ההישרדות של מילר הם מינימליים.

הצלף לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – הסרט דובר אנגלית ויש כתוביות בערבית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 2.3]

הביקורת של שרון לצרך הצלף

למי שלא ראה את הסרט הצלף אתם חייבים לצפות בו. נציג האינטרסים הפוליטיים האמריקאים, הצלף הוותיק תומאס בקט עובר בג’ונגל הצפוף של פנמה, מחסל מפקדי גרילה מורדים, סוחרי סמים או מנהיגים פוליטיים לא רצויים. הוא אינו מעוניין בקורבנות ואין לו חרטה, מבצע מצפון את המשימות שקיבל. בעיני האמריקאים, הוא “האיש שלנו מפנמה”, המשמש במבצעים המלוכלכים ביותר שפקדו, אך מעולם לא זיהו, בוושינגטון.
המשימה האחרונה מתגלה כמסובכת מהרגיל בשל העובדה שבקט הוותיק צריך לשתף פעולה עם מילר חסר הניסיון, והחיכוכים בין השניים מתעצמים כשהוא מתקרב למטרה.

יש לנו הזדמנות לפגוש שני אנשים בעלי אישיות שונה: אחד שעבורו רצח הוא שירות כמו כל אחד ואחר הדוחה פשע, בהתחשב בכך כמעשה לא מוסרי. השניים חייבים ללמוד לשתף פעולה ולקבל פשרות, ולשנות את אורח חייהם.
למרות הנושא הסטריאוטיפי והתקציב הנמוך, ל”צלף “יש פעולה מעניינת וסולידית, שמכוונת בכישרון, והנה תענוג לצפייה. הוא לא מציב יותר מדי מטרות, אבל הוא עושה טוב מה שהוא עושה. מובטחים לחובבי סרטי פעולה שיהיו מרוצים.
ציון 9 מתוך 10.

Exit mobile version