סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הנוסע (2018) The Commuter

במותחן מלא אדרנלין הנוסע, ליאם ניסן הוא מייקל, איש מכירות שבדרכו היומיומית ברכבת פונה עליו זר מסתורי לחשוף את זהות הנוסע המוסתר באותה רכבת עד שהם מגיעים לתחנה האחרונה. מייקל נאלץ לפתור חידה קטלנית כנגד השעון. יגלה תוכנית רצחנית, וימצא את עצמו נתפס ללא קשר בקשירת קשר עם יתד פלילי, גם לעצמו וגם לשאר הנוסעים ברכבת.

בהמשך הוא יגלה תוכנית רצחנית, וימצא את עצמו נתפס ללא קשר בקשירת קשר עם יתד פלילי, גם לעצמו וגם לשאר הנוסעים ברכבת.
הנוסע לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של שרון

הנוסע הוא מותחן המסתורין שהופך את ליאם ניסן למעין הרקול ברכבת נוסעים רגילה. הנחת היסוד של הסרט פורה: שוטר לשעבר (ניסון), שמוכר ביטוח חיים מזה עשר שנים, מפוטר, מה שמפוצץ את האפשרות שהוא יתמוך בבנו בקולג’ או ישלם את התשלומים. ברכבת הנוסעים שאיתה הוא חוזר הביתה מקבל הצעה בלתי ניתנת לסירוב: 100 אלף דולר לפתרון חידה. הכסף יכסה את לימודי בנו … ברגע שהוא מקבל בשתיקה את האשמה, דמותו של ניסון מוצאת את עצמה לכודה במזימה פלילית.
ברבע הראשון של הסרט מוחלפת הפעולה בניכויי בלש. שאלת המפתח, השומרת על הצופים המתוחים, היא מי האדם שמייקל מקולי בן ה -60, דמותו של ליאם, חייב למצוא ואם יעשה זאת במועד, ללא נפגעי ביטחונות. הכניסה למצב של פתרון של חידה, הפרשנות של ליאם ניסן משלבת את חוסר הביטחון של האיש שמשחרר אותו המקצוע עם ההרגל לבצע ניכויים, כמו כשהיה שוטר. האוויר הכבד איתו נימק מתחלף עם הצורה הפיזית הטובה עדיין בלחימה יד ביד. ליאם ניסן אמין בתפקידו של מין זה שמניע לאיטו גלגלים “נוקשים” בעשור העבודה בתחום אחר. בדרך נחשף בפנינו משחק מרושע של עכבר וחתול – בו ורה פרמיגה היא אישה מסתורית המשרטטת את כללי המשחק.

פוטנציאל הרכבת לסצינות פעולה נחקר באופן לא פורמלי. לכן, ליאם ניסן אינו רץ על קרונות הרכבת, אלא עובר תחתיו, קופץ ממכונית אחת לאחרת ויש לו כמה קרבות תגרה קשים במרחב המסדרן הזה.
הנוסע חוזר בהרחבה על הנוסחה של הסרט ללא הפסקה, שבה אותם ליאם ניסן וג’ום קולט-סרה (במאי) עמדו מול המצלמות, בהתאמה בראש ההפקה. אם בסרט ללא הפסקה, ליאם ניסן היה צריך להציל את כל הנוסעים במטוס, בנסיעות ליאם ניסן היה צריך להציל את הנוסעים ברכבת נוסעים.
עם חלל קטן, אויב לא ידוע, חידה שיש לפתור נגד כיוון השעון וגיבור “אנושי” ככל האפשר במאמציו להציל את המצב, הנוסע הוא הפתעה נעימה בנוף סרטי הז’אנר שעברו פרינדט או לאבד את התקופה הזו על המסכים הגדולים שלנו.
השחקן ליאם ניסן טוב מאוד בסרטי מותח ומסתורין מהסוג הזה, בצורה מרהיבה ויותר ויותר שובה לב הקשורה למתח, הפתעות ותהפוכות, בעבודה מקצועית שצומחת באופן מתמיד (כמו סדרת הסרטים הקודמים “Taken”, עם אותו שחקן באיכות טובה מאוד), אחד הז’אנרים האהובים עליי בסרטים. למרות גילו, כנראה, פחות מתאים לתפקידים כאלה בסרטים מסוג זה, אני עדיין שם לב לכך שהוא אולי השחקן המבוגר היחיד שעדיין מתאים בצורה מושלמת, כ”כפפה ליד “לליאם ניסן, סוג זה של הופעות במיוחד דרך הפריזמה של שיקוף מעולה שלהם (השמדות דמיוניות) לתחושותיו הנפשיות של מתח פנימי מקסימלי בסרטים מסוג זה.

עם זאת, אם נחזור לחסרונות של סרט זה, אכלול כאן הגזמות גדולות מדי ובלתי מציאותיות כמעט של כמה רגעי שיא של אקשן מרגש בסגנון סדרת ג’יימס בונד, מהחלק השני של הסרט, כמו גם תסריט שבשלב מסוים עוד מעט “סבוך”, ​​לא ברור מספיק מבחינת רצפים די עקביים המוקדשים באופן זמני לגילוי דמות המפתח פרימה, לפחות בעיני אבל אני משוכנע שרבים אחרים גרמו לבלבול, קישורים חלשים ו אפילו לפעמים היעדרם בשרשור הגיוני-קוהרנטי לחלוטין של הרגעים בהתאמה ולכן אי-בהירות. בסך הכל, אני חושב שמותחן זה נותר באיכות טובה, הן מבחינת פרשנות המשחק הטובה מאוד של ליאם ניסן והן על הסגנון הכובש מאוד של מתח איכותי של קרשנדו, תהפוכות בלתי צפויות ומפתיעות.
9.5 כוכבים מתוך 10 כי מגיע.

Exit mobile version