סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

רוחות של אהבה (2019) Hercai

רוחות של אהבה היא סדרה טורקית  שמציגה סיפורה הדרמטי של צעירה שמשלמת על טעויות העבר של משפחתה. רוחות של אהבה פרקים מלאים מתמקדת בשתי דמויות רייאן ומירן , שני צעירים שחייהם, מלאי טראומות ילדות. הצעירים מתאהבים אהבה רומנטית אמיתית ונלחמים על אהבתם, למרות כל המכשולים בחיים. רייאן היא נכדה של משפחת סדגלו, מאוד בולטת בעיר מדיאט. סבה ואביה הם דמויות חשובות מאוד בחייה ובמשפחת סדגלו. עם זאת, רייאן מעולם לא הרגישה אהובה בבית על ידי איש מלבד אביה, הזאר (הוא אביה החורג), אמה ואחותה הצעירה. רייאן עברה התעללות מצד סבה מילדותה כי היא לא נכדו הביולוגי, והסיבה היחידה שהוא אימץ אותה למשפחה היא בגלל בנו הזאר, אבל היא לא יודעת זאת. בוקר אחד, רייאן רוכבת על סוסה דרך השדות למקום האהוב עליה היא אוהבת לצפות בזריחה. בדרך חזרה הסוס כמעט נפגע ממכונית, הוא נופל ומאבד את הכרתו. נהג המכונית הוא צעיר נאה בשם מירן, שנמשך אליה.

בסדרה רוחות של אהבה, ירן, בתו היא של סיהאן (אחיו של הזאר) נמשכת מאוד למירן, אבל מירן מתאהבת בבן דודה רייאן, מה שגורם ליריאן לנקום ברייאן על שגנבה והרסה את מירן במוחה. לבסוף, מירן מציעה נישואין לרייאן, הם מתחתנים ומתחילים את חייהם המשותפים. לאחר שבילה את הלילה הראשון כבעל ואישה, הוא עוזב אותה למחרת בבוקר, מעורר רגשות עזים של בגידה ושנאה בראיין כלפיו, שכן היא נשבעה שלעולם לא תיתן לו לשכוח מה הוא עשה לה כל כך הרבה זמן. הוא לעולם לא יסלח לו על מה שהוא עשה לו. נראה שהכל על מירן הוא שקר; חתונה, משפחתו, שמו, מוצאו…
בהמשך של הסדרה רוחות של אהבה פרקים מלאים מגלים את התוכנית של מירן עם הזמן הייתה לזכות באמון משפחת סדגלו, הם התחתנו עם בתם התמימה רייאן ואז עזבו אותה למחרת בבוקר, בדרישה לחלק הראשון של נקמתו “והשפילו את רייאן וכל משפחת סדגלו. אבל הרגשות שלו לרייאן היו הדבר האמיתי היחיד בכל הסיטואציה, אהבתו אליה הייתה אמיתית ואמיתית מהרגע שפגש אותה ומה שעשה לה הוא עשה בניגוד לרצונה, ביד המנחה של סבתו (עזיז) ). מירן נאבק כעת להתמודד עם מה שעשה לאהובתו. המניע מאחורי נקמתו הוא שמירן מאמינה שאביו של רייאן (הזאר) חטף, אנס והרג את אמו וירה באביו. הוא גדל על ידי סבתו ונאמר לו מאז שהיה ילד שעליו לנקום בהריגת הוריו והעלאת שם משפחתו מחדש.

רוחות של אהבה פרקים מלאים לצפייה ישירה רק ביוטיוב

רוחות של אהבה – פרק 1

רוחות של אהבה – פרק 2

רוחות של אהבה – פרק 3

רוחות של אהבה – פרק 4

רוחות של אהבה – פרק 5

רוחות של אהבה – פרק 6

רוחות של אהבה – פרק 7

רוחות של אהבה – פרק 8

רוחות של אהבה – פרק 9

רוחות של אהבה – פרק 10

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.3]

הביקורת של לילך לסדרה רוחות של אהבה

כאשר חיפשתי סדרות טורקיות מצאתי את רוחות של אהבה פרקים מלאים ואהבתי מאוד אבל בטוח לא כולם מוכנים לזה. רייא ומירן מתאהבים אהבה אמיתי תמירן מתכוון לנקום ומתכוון להינשא לבת המשפחה שהייתה אחראית למות הוריו. רייאן היא הנכדה של משפחת סדוגלו, אחת המשפחות החזקות ביותר במדיאט. למרות שאביה הזאר ודודה סיהאן הם דמויות חשובות במשפחה הגדולה, המנהיג האמיתי הוא סבה, נסו. נסוך התעלל ברייאן, הוא תמיד היה מודאג יותר מהקיץ שלה, יארן. כל זאת מכיוון שרייאן אינה אחייניתו הביולוגית.
רוחות של אהבה פרקים מלאים עם תרגום מתאר בהמשך את רייאן שנוסע על סוסים וכאשר המכונית של מירן מתקרבת, הסוס נבהל, אז רייאן נופל.

מירן מתאהבת ברייאן והייתה רוצה להתחתן איתה. הידיעה הזו מאפשרת לירן לנקום ברייאן על כך שלקחה את החבר שלה. לאחר קיום הנישואין, מירן ורייאן הולכים לאחוזה שלהם כדי להתחיל את חייהם החדשים, אולם מירן מסיימת את הקשר לאחר שבילתה את הלילה הראשון עם רייאן.
הסיבה היא שאבי רייאן הרג את אמה ואביה של מירן לפני שנים רבות, ולכן מירן גודלה על ידי סבתו לנקום על מותו. עם הזמן הסודות יתגלו ואילו רייאן ומירן ינסו להעריך את אהבתם למרות כל המכשולים.
למרות החיפושים הנרחבים לא הצלחנו למצוא רוחות של אהבה פרקים מלאים עם תרגום לעברית. מצאנו רק כמה פרקים לא מלאים כדי שניתן יהיה להבין את העיקר של סדרה טורקית זאת.
במקרה שמצאתם רוחות של אהבה פרקים מלאים מתורגם הינכם מתבקשים לציין זאת בתגובות, בתחתית העמוד.

 

 

Exit mobile version