סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שומר טינה (2021) Wrath of Man

שומר טינה הוא סרט פעולה שרק ג’ייסון סטאת’אם יכול לעשות. לאחר מארב קטלני באחת המכוניות המשוריינות, מופיע עובד חדש ומסתורי, פטריק היל, שנודע בפשטות בשם “H”. הוא נראה בתחילה בחור שקט, עם ראש מורכן, פשוט שם כדי לעשות עבודה ולהתפרנס. כשהוא לומד דברים מבן זוגו בולט, “H” יכנס לפעולה…

אך כאשר הוא וקול הופכים למטרות ניסיון שוד, יכולותיו האדירות של “H” נחשפות. לא רק שהוא מומחה בירי, הוא מיומן באותה מידה בלחימת גוף, וגם חסר פחד, אכזרי וקטלני. מתברר ש- “H” הוא בוס פשע סמוי שמחפש נואשות דרך לנקום ברצח בנו האהוב. החיפוש שלו מקבל תפנית צפויה כאשר צוות צבאי לשעבר, בראשות ג’קסון האינטליגנטי והמחושב, מתכנן שוד ייחודי בחיים, שיביא להם מיליונים. מה שהם לא מצליחים להבין זה ששוד ההימור הגבוה יביא אותם גם למסלול התנגשות אלים עם ה ‘הזועם.
שומר טינה מתבסס על העלילה של סרט צרפתי ויש צוות שחקנים יוצא דופן, כולל ג’ייסון סטאת’ם, הולט מקאלני, ג’פרי דונובן, ג’וש הרטנט, ניאם אלגר, לאז אלונסו, סקוט איסטווד ואדי מרסן. את הסרט ביים גיא ריצ’י מתוך תסריט מאת איוון אטקינסון, מרן דייויס וגיא ריצ’י. ביל בלוק ואטקינסון הם מפיקים.

שומר טינה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא עם תרגום לעברית מובנה.

צפייה ישירה ביוטיוב – “שומר טינה”

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 5 Average: 3.4]

Exit mobile version