סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אני רובוט (2004) I, Robot

בסרט אני רובוט וויל סמית מכוכב בתפקיד מיוחד במיוחד. תארו לעצמכם עולם שבו אופנועים נוהגים בעצמם, רובוטים מנהלים סימפוניות ועושים מטלות בית. בשנת 2035, רובוטים וטכנולוגיה עילית הם חלק מחיי היומיום, ואנשים סומכים עליהם באופן עיוור. אדם אחד הוא חריג – הבלש דל ספונר.
רובוטים, המכונים “עוזרים ביתיים אוטומטיים”, מנקים את הבית, מטיילים עם הכלב, עושים שליחויות ואפילו בייביסיטר. לכל משפחה יש לפחות אחד, אם לא יותר. אבל אם פתאום, האמון שלנו במכונות האלה מתערער?

האקשן של הסרט מתרחש בתקופה של שינויים טכנולוגיים וחברתיים גדולים, שבה מספר הרובוטים בארה”ב עומד להשתלש. עם השקת הדגם האחרון מתוצרת חברת הענק האמריקאית. רובוטיקה – עוזרות בית אוטומטיות מסוג NS-5 – הפרופורציה תגיע לרובוט אחד לכל חמישה אנשים. NS-5 הוא הרובוט הראשון שנועד לעשות הכל, החל משמרטפות ועד בישול ועד להחזרי מס. ההפצה ההמונית של רובוט מסוג זה תגרום לארה”ב רובוטיקה החברה החזקה בעולם.

אני רובוט לצפייה ישירה, הסרט המלא דובר אנגלית ללא תרגום לעברית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.7]

הביקורת של עדן לסרט אני רובוט

אני רובוט הוא לא סרט מהשורה הראשונה, מרשים בריאליזם של הרובוטים האנושיים שגורמים לנו לשכוח מהטרמינטורים חסרי הרחמים ומהזקיפים שלא יכולת להימלט מהם אפילו בשירותים. הסיפור גם מעניין, שיקגו בשנת 2035, המעקב מהמנהרה די טוב, מרד הרובוטים והרגש של…רובוט.
וויל סמית’ נמצא בכושר שיא, קשוח ורציני מתמיד, הוא מסוגל לפתור את המקרה המסובך בו מעורב רובוט בפעם הראשונה. מעניינות גם הסצנות שבהן הרובוטים החדשים הורסים את הישנים והמיושנים, מה שמרמז על אבולוציה, מודרניזם במאבק נגד הישן והטכנולוגיה העדכנית ביותר שמחליפה את הבסיסית עד לרמה הגבוהה ביותר, של כמה “ישויות” מתכת להופיע על הרצועה בעתיד, אולי לא מוקדם כפי שהוצג בסרט, 2035.

רובוטים הם לא מאוד חכמים, אבל הם יותר טובים במינהל מאשר אנשים מושחתים… בואו ניתן לאנשים ליצור ולתת לרובוטים לעבוד בשירותים, בעבודות משעממות ומסוכנות, לנהל את הפיתוח הכלכלי בהתאם לצרכים של אנשים וכו’.. פרלמנטרים ואזרחים רבים משרתים ברומניה ובאיחוד האירופי מקבלים בונוס לחץ של 50% מהשכר שלהם, בונוס עבור קרינה אלקטרומגנטית (אנטנות טלפון בבניין עליו הם עובדים) 10% וכו’. אז הם עובדים בתנאים קשים, ממש כמו בצבע. חנויות במפעלי רכב שבהם יש רק ציירי רובוטים..
סרט למולטי מיליונרים: יותר לא נעים לראות משרת רובוט, מאשר מצלמות וידאו חבויות בקירות.. אולי זה יהיה מקובל על ילדי העשירים במקסיקו סיטי, ריו דה ז’נרו וכו’. , שרגילים לחיות עשרות שנים, דרך קבע עם 3-4 שומרי ראש, כולל בשירותים, חדר שינה וכו’, כדי לא להיחטף.. מי שהופך למולטי מיליונרים צריך לראות גם את הסרט הזה..

אז הסרט מיועד למי ששונאי אמריקאים וממשלות מושחתות. עבור הרומנים, לאחר מאות שנים של מנהיגים מקומיים, הפתרון הטוב ביותר היה מלך זר, גרמני, כלומר עקשן ונכון עד כדי טיפשות. הסרט הזה מציע פתרון להנהגה של ארה”ב, כנראה גם של המדינות המושחתות באפריקה, מרכז ודרום אמריקה וכו’.
אהבתי את הסרט הזה. צפיתי בו כמה פעמים וזה עדיין לא שיעמם אותי. בעיקר בגלל העובדה שזה באמת סרט מעולה. זה לא סרט עם אפקטים מיוחדים נרחבים, אלא סרט מאוד מעניין ומרגש. כמו כן, בסרט ישנו נושא פילוסופי שובה לב מאוד, הקשור קשר הדוק להופעת רובוטים בחיינו. זה עשוי להיות ברור לכולם. סרט כזה כמו “אני הרובוט” נשאר בזיכרון הרבה מאוד זמן.
5 כוכבים ממני לסרט מדע בדיוני מעולה.

Exit mobile version