סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

6 שחקני קולנוע גברים מפורסמים שאני אוהבת

אין ספק שקשה לעשות רשימה של שחקני קולנוע גברים הטובים ביותר בכל הזמנים. זה קורה בגלל שתלוי בסובייקטיביות של כל בן אדם. אני ניסיתי לארגן רשימה של הגברים הכי מפורסמים בקולנוע העולמי לפי העדיפות שלי אישית. לקחתי בחשבון שהסרטים בהם כיכבו הוצגו בבתי הקולנוע ברחבי העולם והפכו להיות לשוברי קופות והם זכו לא פעם לפרסי אוסקר הנכסף או לפרסי קולנוע נוספים. חשוב לציין שראיתי כמה פעמים סרטים לצפייה ישירה עם כל השחקנים שבהמשך.
אשמח לקבל המלצות של שחקני קולנוע מפורסמים נוספים – תציעו בתגובות, למטה.

1. ג’ק ניקולסון – Jack Nicholson

ג’ק ניקולסון הוא נציג של אותם שחקנים אהובים על כולם, מפיק, במאי ותסריטאי אמריקאי. הוא זוכה שלוש פעמים באוסקר ומועמד 12 פעמים. ניקולסון הוא גם השחקן השני, אחרי מייקל קיין, שמועמד לאוסקר מדי עשור, משנות השישים ועד תחילת שנות האלפיים. לג’ק ניקולסון יש עשרות סרטים מומלצים שוברי קופות כי הוא הוכיח במשך השנים יכולת משחק יוצאת דופן

 

2. שון קונרי – Sean Connery

שון קונרי הוא השחקן הידוע ביותר שגילם בהרבה סרטי פעולה וזכור במיוחד על דמותו של ג’יימס בונד, עם שבעה סרטים בין השנים 1962-1983. בשנת 1988 זכה קונרי בפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט הבלתי משוחדים (1987). הקריירה הקולנועית שלו כוללת גם סרטים כמו מארני, שם הוורד או ליגת האדונים יוצאי הדופן.

 

 

3. אנתוני הופקינס – Anthony Hopkins

לאנתוני הופקינס יש קריירה מצליחה בקולנוע ובטלוויזיה עם משחק יוצא דופן בז’אנרים שונים החל מסרטים רומנטיים לכל המשפחה ועד סרטי אימה כמו לדוגמה שתיקת הכבשים . בשנת 1968 עבד על ליאו בחורף (1968) עם טימותי דלתון. מאוחר יותר הגיעו הצלחות רבות, וסגנון הפעולה המדהים של הופקינס הגיע לכל קצוות העולם. בשנת 1977 הוא הופיע בשני סרטים מרכזיים: גשר רחוק מדי (1977) ומקסימיליאן של. בשנת 1980 עבד על איש הפיל (1980). שני עיבודים טובים לספרות הטלוויזיה הגיעו: אותלו (1981) והגיבן מנוטרדאם (1982). בשנת 1987 הוענק לו מפקד מסדר האימפריה הבריטית.

 

4. תום קרוז – Tom Cruise

טום קרוז רצה להיות כומר, אך הוא בחר להיות שחקן קולנוע. הוא שיחק בכמה מהסרטים המניבים ביותר בשנות השמונים, רובם סרטי אקשן או סרטי מתח כמו אהבה בשחקים (1986), צבע הכסף (1986), איש הגשם (1988) ועוד סרטים מפורסמים. עד שנות התשעים הוא היה אחד השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר בעולם, והרוויח מיליוני דולרים רבים בסרטים כמו ראיון עם ערפד (1994), משימה בלתי אפשרית (1996) וג’רי מגווייר (1996.) הוא קיבל מועמד ל אוסקר לשחקן הטוב ביותר.

 

 

5. דנזל וושינגטון – Denzel Washington

דנזל וושינגטון הוא אחד מאותם שחקנים ובמאים אמריקאים נפלאים. הוא קיבל שלושה פרסי גלובוס הזהב, פרס טוני ושני פרסי אוסקר: שחקן המשנה הטוב ביותר עבור סרט המלחמה ההיסטורי “תהילה” והשחקן הטוב ביותר על תפקידו כשוטר מושחת במותחן “יום ההדרכה”.

 

6. מייקל קיין – Michael Caine

מייקל קיין נולד בלונדון, עזב את בית הספר בגיל 15, היה לו כל מיני עבודות לפני שהצטרף לצבא הבריטי ולחם בקוריאה. הוא כיבד בלמעלה מ -100 סדרות לצפייה ישירה בטלוויזיה, עם חברות רפרטואר ברחבי אנגליה, ובסופו של דבר ביים את “הארוך והקצר והגבוה”.

 

מאת: אלה

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version