סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

7 של סרטים שראתי לאחרונה בממ”ד

רציתי להמליץ על כמה סרטים לצפיה ישירה שצפיתי בהם בבממ”ד. כאשר התחילו ההפצצות לאשקלון והבנתי שאני חייב לשבת הרבה זמן בממ”ד אמרתי לעצמו לא לחשוב על זה ולקחתי איתי את הלפטופ כדי לראות סרטים. ראיתי כל מה שבא ליד…גם סרטים חדשים וגם ישים.
אני לא יודע לעשות ביקורת סרטים אבל אעשה סקירה קצרה על מה שראיתי ולמעשה אני ממליץ על כל הסרטים כי הם טובים.
חלק מהסרטים נמצאים כאן באתר וחלק היו סרטים לצפייה ישירה בחינם שראיתי בכל מיני אתרים.

סטארגייט (1994) Stargate

סרט מדע בדוני הזה הפך לסרט פולחן של שנות ה -90. שער הכוכבים מתחיל מאחד החלומות הקדומים של האנושות, חקר ארצות מסוימות, אך משנה את המכשיר המאפשר את המסע: המצאה זרה, שער הכוכבים פותח חור תולעת ומאפשר נסיעה לכל מקום ביקום. קורט ראסל מגלם את קולונל ג’ק אוניל, שמפלרטט עם רעיון ההתאבדות לאחר מותו הטרגי של בנו. משוכנע שהמשימה תביא לו מוות, הקולונל מקבל את המשימה לנסוע דרך שער הכוכבים, ויוצא להרפתקה פנטסטית שמשכתבת חלקית את ההיסטוריה של האנושות.

 

פיאדונה להונג קונג (1975) Piedone a Hong Kong

באד ספנסר שיחק במספר סרטים בתפקיד פיאדונה. השוטר הבעייתי מגיע להונג קונג ומקאו בחקירותיו. ברור שבכל מקום שעקבותיו ייקחו אותו, פיאדונה יזרע הרס. האהוב על הציבור הקהל בשנות ה -80 וה -90, באד ספנסר הגדול מגיע מחווה אחרונה לזמנים בהם הייתה זו אחת ההזדמנויות לצחוק בלי סוף.

 

 

אדון ומפקד: הצד הרחוק של העולם (2003) Master and Commander: The Far Side of the World

בין סרטי מלחמה שראיתי הוא ההוכחה הטובה ביותר שלעתים קרובות לא משנה כמה אתה טוב, אבל נגד מי אתה מתחרה: מועמד לעשרה פרסי אוסקר בשנת 2004, מאסטר ומפקד זכו רק בשניים, והפסידו למגה הצלחה של שר האדון טבעות: שובו של המלך. ראסל קרואו מגלם את קפטן הבריטי ג’ק אוברי, שיוצא לספינה צרפתית מהירה וגמישה יותר, האכרון, במהלך מלחמות נפוליאון. למרות שהתקבל היטב על ידי המבקרים והתעשייה, הסרט זכה להצלחה ביתית מתונה, וכיסה את תקציבו בכמה עשרות מיליוני דולרים בלבד.

 

עקבות במים (2014) The Water Diviner

פגשתי את ראסל קרואו שוב ביום שישי, הפעם כשחקן ראשי כפול ובמאי חדש. למדתי את סיפורו של קונור, חקלאי אוסטרלי המפורסם בקהילתו בכך שמצא תמיד מעיינות באזור הצחיח. חייו הפשוטים של הגיבור מתהפכים כאשר שלושת בניו נשלחים לחזית במהלך מלחמת העולם הראשונה, ועקבותיהם הולכים לאיבוד בטורקיה, לאחר העימות המחריד בגליפולי. מבלי לאבד תקווה, קונור עוקב אחריהם לטורקיה …

 

 

רובוטריקים 4: עידן ההכחדה (2014) Transformers: Age of Extinction

זה כנראה הסרט המרהיב ביותר בסדרה שביים מייקל ביי, שלא חוסך אפקטים מיוחדים. באור הזרקורים נמצא הממציא פושט הרגל קייד ייגר (מארק וולברג), שלא יודע שכשהוא מגלה משאית מאובקת ומביא אותה לרפת בתקווה שהיא תהפוך אותה לחלקים יד שנייה, הוא פשוט אמר שלו יד על הכרטיס כניסה למלחמת עולם בין בני אדם לרובוטריקים. מייקל ביי מעלה את ההימור עם סרט מרחיב מאוד את הרקע, ומביא לבמה את פרהיסטוריה של כדור הארץ, אך גם פולשים לחלל. הייתי אומר שלא מדובר על סרט לילדים ויתר על כן, רובוטריקים 4 מגדירים באופן מעניין את החלקים להמשך עתידי. הכנסות גלובליות של 1.1 מיליארד דולר.

 

הרקולס (2014) Hercules

עם דוויין ג’ונסון הפופולרי בתפקיד הראשי, סרטו של ברט רטנר מגולל את סיפורו של בנו של זאוס לאחר שהחצי-אלוהים השלים את עבודתו האגדית ומראה לנו אותה בבגרותו, מבולבל בטרגדיה אישית. כאשר הנסיכה ארגניה (רבקה פרגוסון, שנראית באוקטובר במותחן הנערה על הרכבת) מבקשת את עזרתה בהגנה על יליד תרקיה, להרקולס אין שום סיבה לסרב, ומכאן נמשך מאבק חיים ומוות עם אינספור אויבים. … סרט אינטנסיבי ומחשבה טובה בהרבה מ”אגדת הרקולס “, סרט שיצא גם הוא בשנת 2014, עם קלן לוץ כחצי-אלוהים.

 

 

ג’אנגו ללא מעצורים (2012) Django Unchained

האמת שאני אוהב מערבונים וזה סרט טוב. העבד ג’נגו (ג’יימי פוקס) משוחרר על ידי צייד הראשים (ורופא השיניים לשעבר) המלך שולץ (כריסטוף וולץ) כדי להיות עוזרו בלכידת עבריינים. הסרט מצחיק, אינטנסיבי, אלים ועקוב מדם, ומדגיש שוב עד כמה קוונטין טרנטינו אינו צפוי, ולמרות שהוא ארוך מכפי שהוא אמור להיות, יש לו את כל הסיכויים להחזיק אותך מכור.

מאת: עדן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.7]

Exit mobile version