סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אספן העצמות (1999) The Bone Collector

אספן העצמות הינו בין סרטי מתח הכי טובים בג’אנר בכיכובם של דנזל וושינגטון ואנג’לינה ג’ולי. לינקולן רים, בלש פלילי בניו יורק, היה פעם המדען הפלילי הטוב ביותר במדינה. מחברם של רומנים מצליחים רבים, ללינקולן יש עין חדה לפרטים הקטנים וכשרון לרמזים, מה שהפך אותו לאגדי במשטרה הקהילתית. כתוצאה מתאונה כמעט קטלנית, בזמן התפקיד, היה לינקולן משותק במיטה, ידיו ורגליו משותקות ועם מעט רצון לחיות.

השוטרת הצעירה אמיליה דונאגי מרגישה מבוגרת בהרבה. ערב העברתה לתפקיד משרדי, משימתה האחרונה כשוטרת שטח מובילה אותה לזירת פשע, ומגלה גופה מושחתת. החשיבה הספונטנית שלו והמעשה האמיץ שלו לא ייעלמו מעיניהם.

אספן העצמות לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית, יש כתוביות גם בערבית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הבירות של יונתן

 

שמתחתי לראות אספן העצמות כאן באתר זה לצפייה ישירה. אהבתי מאוד את הסרט וראיתי אותו בזמנו ומאז הוא נעלם מכל מקום שחיפשתי אותו. זה הסרט מעולה!  סוף סוף מצאתי אותו. זה היה הסרט הראשון שראיתי עם אנג’לינה, ומאז היא הפכה לשחקנית האהובה עליי! לא רק דרמה, זה גם אימה. בכל מקרה, אני שמח שמצאתי אותה.
במאי הסרטים עם הריסון פורד כסוכן ה- CIA ריאן גורם לנו הפתעה נעימה! מותחן משטרתי איכותי, שנעשה על פי המתכון החדש שנכנס כבר למסורת, המסורת שכופה מעין מותחן אינטליגנטי, כאשר המשטרה עובדת לא עם אקדח בכל מוקש, אלא עם ראש ורוצח שמתמרן אותם ומסתיר בזהות מעל לכל חשד.
תפקיד שדרש ממנו הרבה – כפי שהוא גם הצהיר – מכיוון שהוא, רגיל לתפקידים בהם הוא מפגין את צורתו הפיזית הטובה, כאן עליו לשחק בצורה משכנעת מספיק כדי שיוכל לתת ריאליזם לסרט.

ביום הראשון לעבודתה החדשה, אמיליה משוכנעת על ידי לינקולן  לעזור לו לפתור את המקרה. השניים מבינים שרצח זה לא בוצע באופן אקראי, אלא הוא עבודתו של רוצח סדרתי, אלים … שרק התחיל. אף על פי שלא סביר להניח שהשניים הקימו צוות פונקציונלי, בסופו של דבר אמיליה חייבת להפוך לעיניים, לאוזניים ולרגליים של לינקולן, ומחפש ראיות חדשות בזירת הפשע, ואילו השניים פועלים נגד כיוון השעון כדי למנוע את המעשה הבא של הרוצח הסדיסטי הזה.
אני אומר שהיא מצליחה, אבל תראו שאנג’לינה ג’ולי, ומשאירה בצד את העיניים המקסימות, השפתיים החושניות והגוף הבנוי היטבו מוכיחה שיש לה כישרון משחק אמיתי וההפצה שלה אופטימלית כאן.

ללא ספק סרט של 5 כוכבים ויותר !!!

Exit mobile version