סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שייד (2004) Shade

שייד הוא סרט מתח דרמטי עם סילבסטר סטאלון ומלאני גריפית’ שמתרחש באווירה של מועדוני הימורים בלוס אנג’לס. הונאות וטריקים הם הכללים היחידים במשחק בו שום דבר אינו מה שנראה ואף אחד לא מגלה את כוונותיהם האמיתיות. הצ’יטים מושכים בחוט וכל יד כרוכה בסכומי עתק …

ורנון הוא רמאי במשחקי קלפים, אחד הטובים בענף, כיום לבד לאחר ששותפיו לשעבר, מילר וטיפאני בגדו בו. אבל עכשיו, השלושה באים יחד כדי להביס את הרמאי הטוב ביותר, הדיקן (סילבסטר סטאלון).
יתרה מכך, הכסף המשמש כדי להגיע לשולחן הדיקן שייך למעשה לגנגסטר שמעדיף לשמור על ניקיון ידיו ולתת לרוצחים פסיכופתים להשיב את נזקו. וכדי לשמור על דברים מסובכים ככל האפשר, כמובן, האינטרסים של השלושה שונים מספיק. בליל המשחק, כשהקופה מוגדלת, כולם מתוחים. מי ישלה את מי? למי יש את האס בשרוול? של הבלוף של מי זה יהיה?

שייד  לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3]

הביקורת של לילך

צפיתי בסרט שייד כתוצאה מזה שראיתי שהכוכב המועדף שלי, סילבסטר סטאלון, משתתף בסרט זה. הסרט צולם על ידי במאי לא ידוע (לפחות מבחינתי). בנוסף, כפי שנאמר בתיאור, הסרט מבוסס על הסיפור העלוב למדי – הטריקים והטריקים עם הספרים. אבל מכיוון שמצאתי את הסרט הזה, החלטתי לנסות אותו. ואתה יודע, לא חישבתי נכון. הסרט עניין אותי מההתחלה והיה מעניין ושובה לב עד הסוף. צוות השחקנים נבחר בצורה נכונה למדי – כולם יושבים במקומותיהם. כן, והתסריט, למרות הרעיון הסטריאוטיפי, נעשה היטב להפליא. אני שמח שזה היה סרט נהדר, אחרי סדרת “יצירות מופת” לא מוצלחות שצפיתי בהם לאחרונה. אני ממליץ על זה לכולם אם לא ראיתם את זה.
סרט עלילתי מצוין על העולם התחתון של שחקני הפוקר בלוס אנג’לס של ימינו. צוות שחקנים פנטסטי, כולל: גבריאל בירן, סטיוארט טאונסנד, ת’אנדי ניוטון, ג’יימי פוקס, מלאני גריפית ‘וסילבסטר סטאלון. לואי פריז (B-Real), מנהיג להקת ההיפ-הופ Cypress Hill, מופיע גם הוא בתפקיד אפיזודי.
זו הופעת הבכורה של הבמאי והתסריטאי של דמיאן נימן, בעצמו שחקן פוקר מקצועי לשעבר.

לצערי לא יכול לתת יותר מ-3 כוכבים לסרט זה.

 

Exit mobile version