סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

האב (2020) The Father

הסרט האב, היה מועמד לאוסקר כסרט הכי טוב ובנוסף אנתוני הופקינס קיבל את הפרס של שחקן הכי טוב. אנתוני, גבר שובב בן 80, חי לבדו, בהתרסה, ודוחה את המטפלים שבתו, אן, שולחת. עם זאת, אפילו אן צריכה עזרה עזרה כי היא כבר לא יכולה לעשות ביקורים יומיומיים אצל אביה, ואחיזתו של אנתוני במציאות משתחררת.

כשהוא מרגיש את גאות הזרימה שלו, עד כמה זהותו ועברו יכול אנתוני להיצמד אליו? איך אן מתמודדת כשהיא סובלת מאובדן אביה, בזמן שהוא עדיין חי ונושם מולה? האב מחבק בחום את החיים האמיתיים, באמצעות השתקפות אוהבת על המצב האנושי התוסס. קורע לב וכואב, סרט המקנן במציאות חיינו.

האב לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך על הסרט האב

אני לא חושבת שראיתי בזמן האחרון סרט מרגש יותר מ”האב”. חייבים להיות האנשים החשובים ביותר בחיי ילדיהם. ברור שדבר כזה מוציא מחוץ לחוק בעולם המודרני, בעולם שבו הדגש הוא על היום כאן. זהו עולם בו מקודמים עקירה, בו מעודדים את פירוק המשפחה, בו קשישים נתפסים בתדירות גבוהה יותר ויותר כ”נטל חוזר”. לפחות אנו יודעים היטב כיצד גמלאים נראים ומטופלים על ידי מי שמתעלם מכך, יום אחד, הם עלולים להגיע לאותו המצב.
כשראיתי את הסרט הסר “האב” אני לא יכולה שלא להסכים שמדובר על דרמה מרגשת מאוד. מכיוון שהסרט הוא בעל יופי נדיר, קוהרנטיות ופשטות כובשת באמת, הר אמיתי של רגש ורגשות. בנוסף, הסרט מרוויח מיתרון עצום: אנתוני הופקינס הגדול ברגע של השראה מקסימאלית, פשוט אין מילים לאפיין את הופעתו, אשתמש במילה שמבטאת הכל: מושלם. אני נהנית מכל המועמדויות שהסרט קיבל, מאוד לא סביר לזכות בשום דבר כי, כידוע, זה כבר רשמי שבאוסקר זה כבר לא משנה בעיקר את הערך אלא קריטריונים אחרים ובשנת 2021 נראה שהמשחקים עשויים שחור אדם שעזב את העולם הזה.

אין ספק שלאנתוני הופקינס מגיע לא רת הפסלון ההוליוודי (על תפקיד כזה מגיע לו שניים, לא אחד!), בסופו של דבר כבר יש לו את האוסקר ברשומה, שמבחינת הבחנות הופך אותו ל קצת יותר מזל מאשר העוול הגדול שהיה פיטר או טול.
בטוח האב הוא סרט טוב מאוד, סרט שלא מתאים לכולם או יותר נכון לכל הטעמים. לדעתי, יש להבין, המקרה בסרט הוא גם במציאות, קשישים שנפגעו מדמנציה, ילדים שעושים הכל למען הוריהם, אך לרוע המזל רבים אינם עושים זאת.

 

 

אין ספק שזה סרט של 5 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version