סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

חתונות חג המולד (2017) Christmas Wedding Planner

חתונות חג המולד הוא סרט רומנטי על קלסי ווילסון, מארגנת חתונות שעומדת להגיע לשיא שלה כאשר צריכה לתכנן את חתונתה של בת דודתה. בהתחלה נראה שהכל מסתדר היטב עד שמופיע חוקר פרטי שנשכר על ידי גורם סודי כדי לבדוק את החתן. כל הסיפור מתחיל להסתסבך…

קונור משבש במהירות את הנישואים הקרובים אך מנצח את ליבו של קלסי תוך כדי.

חתונות חג המולד לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית, יש גם כתוביות ברומנית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 2]

הביקורת של יונתן

אני אהיה כנה באכזריות מדוע צפיתי בסרט הזה, כן אולי שמתם לב שיש לי בעיה קלה בצפייה בסרטים קלים של חג המולד. אבל הסיבה העיקרית שראיתי את זה הייתה מכיוון שקראתי מאמר על כך שזה אולי אחד הסרטים הגרועים בכל הזמנים.
אמירה מאוד נועזת ובואו נודה בזה כשאתה שומע משהו רע מאוד אתה רוצה לבדוק את זה בעצמך ולוודא שהוא באמת כל כך רע. לכן עשיתי את הקפיצה הנועזת לצפות בזה בנטפליקס. אני יכול לדווח בשמחה שמדובר בסרט איום, עם הופעות איומות, הצבת מוזיקה איומה והדבר הגרוע ביותר היה סיפור העלילה (והסיום) הנורא.

התפתיתי לכבות את זה אחרי עשר הדקות הראשונות אבל התמידתי בחיפושי לברר אם זה באמת סרט רע מאוד, בנוסף זה היה הסוף שהכי הרגיז הרבה אנשים. גם עם סיבה טובה, איך משהו כזה יכול להיות מתאים בימינו? ברצינות, פשוט תתחתן עם מישהו שאתה לא מכיר. איזה מסר זה שולח?!?!
מתנצל על הקלדת נעילת הכובע אבל זה כן הרגיז אותי מאוד וכועס מכיוון שזה פשוט הרגיש כמו צעד כזה לאחור. כשאתה חושב על כמה מהסיפורים המופלאים וההופעות הנשיות שהיו לנו לאחרונה הסרט הזה פשוט נוגד את הכל. כן, אני יודע שזה מיועד לטלוויזיה לחג המולד של הסרט, אבל אין ספק שהם עדיין יכולים לקבל הודעות נחמדות ודמויות שיכולות להיות מעט לעומק?

לא יוכל לתת אפילו כוכב אחד לסרט זה…

Exit mobile version