סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הגלי המת (2005) The Dying Gaul

הגלי המת היא דרמה מתח פסיכולוגית על סיפור על רצון, כוח, שחיתות, בגידה ונקמה המונח על הרקע המפתה של העולם ההוליוודי. סיפור לא שגרתי המבוססת על מחזהו באותו שם. רוברט סנדריך הוא תסריטאי חסר ניסיון וחסר מזל שבקושי יכול לסיים את חודש אחרי אינספור כישלונות. הכל משתנה, עם זאת, כאשר הוא מקבל מיליון דולר על התסריט האחרון שלו בשם “הגסיסה הגוססת”, סיפור אוטוביוגרפי אישי ביותר על מותו של החבר שלה.

עם זאת, האולפן מציב את התנאי שהחבר בסיפור יהפוך לחברה בסרט, בחירה מסחרית בת קיימא הרבה יותר. מי שמציע את ההצעה הוא ג’פרי, מנהל אולפן, דיפלומט חסר מצפון, המונע על ידי דחפים מיניים חזקים, שמפתה את רוברט בקוקטייל מסחרר של כוח, כסף ומין. פטרישיה קלארקסון מופיעה כאשתו של ג’פרי, איליין, פעם גם תסריטאית, השוכנת כעת בנוחות בווילה במאליבו, עם ילדים, עוזרת בית והרבה זמן פנוי. היא מקבלת את רוברט האבל למשפחתה, נמשכת לכישרונו ולכאב שלו.
כשרוברט מתוודה בפניה כי הוא מוצא את שלוותו, הן המינית והן הרגשית בחדרי צ’ט מפוקפקים, איליין, סקרנית, פוגשת אותו באינטרנט, באנונימיות. כאשר הדיונים המקוונים שלהם מתפתחים, איליין מגלה שרוברט מנהל רומן עם בעלה. ההלם של התגלית הזו – והדרך הלא צפויה שאילין מגיבה – מעוררים סדרה מסוכנת של אכזבות, וידויים ובגידות.

הגלי המת לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 0 Average: 0]

Exit mobile version