סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מלאכים נופלים (2006) Seraphim Falls

מלאכים נופלים הוא מערבון מתח ואקשן שמתרחשת בסוף מלחמת האזרחים עם 2 כוכבים הוליוודיים, פירס ברוסנן וליאם ניסן. הסיפור העקוב מדם צולם על ברקע הנוף השומם שהותירה אחריה מלחמת האזרחים, “מפלי סרפים” מספר את סיפורו של גדעון הבודד, שנחטף מחייו השקטים בכדור שנתקע בשלג כמה סנטימטרים מראשו. כך מתחילה הנקמה הנוראה של קולונל מורסמן קארבר, המסוגל לשקוע בטבע כדי להרוג את גדעון. שני הגברים יוותרו על כל שלטון במאבק הזה, שגורם לשניהם להניח את עברם.

כל הפעולה של הסרט היא מסע לישועה שעושים שני לוחמים. מצד אחד יש לנו את גדעון חף מפשע לכאורה שנרדף כעבריין הגדול ביותר על ידי מעצמה מזוינת קטנה. בצד השני יש לנו את קארבר, מנהיג הכוח, שמוכן לעשות הכל כדי ללכוד את הנמלט. למרות שהכוחות אינם שווים, גדעון משתמש בטבע כדי להיפטר תמיד מאלה שעל עקבותיו.

מלאכים נופלים לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 5 Average: 5]

הביקורת של יונתן

 

רבים אומרים שהז’אנר של מערבונים גוסס או שהוא יישכח בקרוב מכיוון שאין עוד סרטים כמו בוץ קסידי וסאנדנס קיד או פרשת השור, אבל אני לא מסכים עם ההצהרה הזו. סרטים מערבונים אולי צנחו בצורה דרמטית מכיוון שמדובר בז’אנר שלא מתאים לזמנים הנוכחיים, אבל אני לא חושב שהוא יינטש לעולם. יתרה מכך, לעיתים ז’אנר זה זוכה לדחף חדש (האחים כהן עם ארץ ללא זקנים) שמעורר את התפעלותם של כולם.
מלאכים נופלים, מערבון עם מאפיינים קלאסיים, אך שבשלב מסוים שוקע בסמליות של מסע החניכה שאינו יכול להרשים את מי ששמים, הוא גם חלק מקטגוריה זו של סרטים שמוכיחים שהז’אנר לא מת. לפחות פעם אחת על ספר.
מסעו לחירות מתחיל בכאב ממרומי ההרים, אך כל תחנה מוכיחה לו שהוא בדרך הנכונה. מעניין ש”הבחור הרע “הנקמני הוא לא באמת בחור רע, והנמלט אינו תמים כמו שאפשר לחשוב.

שני הלוחמים הם דמויות מורכבות שיודעות מה המשמעות של כבוד וכבוד, אך יחד עם זאת מאופיינות בטעויות העבר שמובילות את חייהן גם כעת. מטיילים נוסעים דרך ההרים הקפואים כדי להגיע לגבעות החמות והכל משתנה כאשר המדבר החם מופיע. כאן, במדבר החם, ייפגשו השניים כמו באגדה עם שתי דמויות סמליות. כל אחד מהשניים יצטרך לוותר על חפץ כדי להשיג את מה שהוא כנראה רוצה, אך בסופו של דבר הם יבינו שהם בחרו נכון.
מלאכים נופלים הוא מערבון מצוין המציג בפנינו לא רק את עולם החמושים אלא גם את הסמל שבו לכל דמות חולפת יש משמעות מיוחדת. גם אם עבור מי שלא אוהב את הז’אנר הזה הסרט עשוי להיראות משעמם, אני בטוח שלכל השאר זה יהיה תענוג. הפרשנות שמציעים שני השחקנים מצוינת, כל אחד מנגן ללא דמויות נזיפה שנמעכות בשנאה, אשמה ורצון לנקום. בימויו של דייוויד פון אנקקן, הידוע יותר כבמאי סדרות, מוערך במיוחד על ידי הצגתם של אותן דמויות בודדות שעוזרות לשניים למצוא את דרכם בדרך החניכה המעוותת הזו. סרט שאני ממליץ לכולם.

מגיע למלאכים נופלים 5 כוכבים במיוחד בזכות המשחק של 2 השחקנים הגדולים: פירס ברוסנן וליאם ניסן וגם עבור התסריט המוצלח.

Exit mobile version