סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

התעוררות האור (2019) The Wake of Light

התעוררות האור הוא סרט היא דרמה רומנטית, סרט חלומי ומשקף, משהו על מונולוג פנים שנמסר על ידי מתבודדת סטואית שחיה את חייה המוגבלים בעיירה קטנה בדרום מערב. מרי היא צעירה שיש לה אחריות העמוקה בטיפול באביה המזדקן. בצד השני היא מגלה את ורגשותיה החדשים כלפי קול, צעיר כריזמטי שעובר בעיר בדרך לראות את גרנד סולט דירות ביוטה.

הבחור מבקש ממנה להצטרף אליו למסעו. כשהיא מתמודדת עם הבחירה הלבבית לעזוב את אביה ולנסוע עם קול, נאלצת מרי להתמודד עם הנושא האמיתי המונע ממנה לחיות חיים משלה.

התעוררות האור לצפייה ישירה, הסרט המלא עהוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן

התעוררות האור בנוי על המון טיולים בודדים (בעיקר) בנופים של סאטר קריק, קליפורניה על ידי הגיבורה חסרת הצבע והסגורה למדי. למרות כל ההליכות והשיחות הפנימיות (ושוב בעיקר), הסיפור הוא מסע קצר יחסית, מבודד ולכוד לקצת פחות. שזו דרך סיבוב לקרוא לזה “משעמם”.
יוצר הסרטים רנג’י פיליפ חוזר למוזה הוותיקה שלו, רומא ברוקס (“עוגת גבינה קסרולה”) על הסיפור הנטוש הזה של אובדן שהוביל לחיים של סיכונים מוגבלים.
מרי מטפלת באביה הקורבן לשבץ (ויליאם ליג מורטון), מבקרת במשאבת הבאר שמאחורי בית המשפחה וממלאת בקבוקים במים הפריכים שיוצאים. היא שמה קש בצבע מקל של סוכריות בכל אחת, מעמיסה מגש ועושה סיבובים בעיר, מוכרת את הבקבוקים, אוספת את הריקים מחנויות תומכות בדרך.
היא לא משוחחת עם אף אחד הרבה, למעט ילד הצרכים המיוחדים ראסל (טיילר סטילמן). גם לאחר שהיא פוגשת את הזר הנוסע / דחוף הנודד (מאט בוש מ”הזהבים “) היא נלחצת בכדי להמשיך בשיחה.
הוא מדבר ומדבר, כופה עליה את חברתו, מתעלם מהאותות החברתיים שלה, “אני לא יכול” ו”אני צריך ללכת עכשיו “ובהמשך” אתה צריך לעזוב. ”
קול ממשיך וממשיך, ואנחנו מרימים שהוא מדנוויל, וושינגטון (“בעיקר צווארונים וגבעולי גבעה.”) ובדרכו לגראנד פלאטיס, יוטה, שההונדה סיוויק שלו התקלקלה בקצה העיר, שהוא נשאר בה כשהוא חוצה את הארץ, רואה את האתרים.

הוא עוקב אחריה כשהיא עושה סיבובים שלה ולבסוף מגלה דרך להטמיע את עצמו בעולמה. עבודת תיקון קטנה אחת בביתה, והוא מצטרף אליה ואביה הדומם לארוחת ערב. ובסופו של דבר, האישה הזו שמעולם לא הייתה בשום מקום מתייחסת אליו בכפיפה ראש מספיק כדי לרצות להראות לו את “המקום החביב עליה”.
יש כימיה קטנה בין המוליכים, וזה מעט לפי העיצוב. הוא מתעניין, והיא יותר מתבודדת.
ויש מעט מאוד דברים שקורים כאן, רק מרי מספרת תפילות במקום הזה שבו הטבע יכול לתת לך רגישות לרוחניות.
“אם אתה אמיתי, הראה לי איך למצוא אותך.”
התעוררות האור הוא לא לגמרי חסר עלילה, אבל אילו נקודות עלילה יש לא מושכות יד ותופסות אותך, ולא ממש מתגמלות אותך על כך שפגשת את הסרט יותר מחצי הדרך. כמה מקרים שם הם משחקים כצפויים ומשעממים.
אבל אם אתם מתלבטים מהאתר עם דמות מורכבת ללא רבב אך לא מעניינת כשהיא יושבת בשמש, מעבירה את אצבעותיה על קליפת עצים או הולכת בגלישה, קדימה.

הסרט שווה אולי 4 כוכבים אבל מבחינתי אתן רק 3.

Exit mobile version