סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הדברים הקטנים (2021) The Little Things

הסרט הדברים הקטנים מספר על סגן שריף בעיירה קטנה שבעברו היה חוקר משטרה בעיר הגדולה והוא הועבר מתפקידו בגלל מקרה שלא פוענח ופגע בו רגשית. הסיפור מתחקה אחרי רוצח של נשים צעירות שהבלשים בעיר מחפשים אותו כבר כמה זמן ולא מצליחים לזהותו.

הדברים הקטנים לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

סגן השריף נשלח אל העיר הגדולה להביא משהו מתחנת המשטרה שבה הוא עבד בעבר וכשהוא מגיע הוא מבקר את כולם ונקרא לעזרה בידי הבלש החדש של העיר כדי לפענח את הרציחות. דנזל משחק את הדמות שלו נהדר, הוא בדיוק מה שהיית מצפה ממנו בתור בלש משטרה ומי שכבר מכיר אותו ממש יודע לצפות את הבעות הפנים ומה שהוא הולך לעשות וזה די מגניב.
העלילה נפתחת עם סצנה מותחת ולאט פורסת את הקלפים ומספרת את הסיפור עם השתלשלות אירועים מעניינת אבל עם פחות אקשן ממה שחשבתי וזו לטעמי נקודת החולשה של הסרט.
לאחרונה צפיתי בהרבה מאוד מותחנים, הרבה מהם עוסקים בפושעים ובמרדף אחריהם ובתור מבוגר בעל משפחה הסרטים הללו נותנים לי הרבה חומר למחשבה. הסרט “הדברים הקטנים” (תרגום סימולטני) הוא של דנזל וושינגטון, שמשחק דמות דומה ברבים מסרטיו. את חלקם אהבתי ואת חלקם לא, אז ניסיתי.

בהשוואה לסרטים אחרים

קצת דומה לסרט המעולה “אספן העצמות” מאותה השנה 1999 (The Bone Collector) שגם בו משחק דנזל וושינגטון את הבלש שחוקר תעלומת רצח. ויש לו גם קצת דמיון לסרטים אחרים שלו, פשוט חפשו בפילמוגרפיה שלו.

הדירוג שלי

הדברים הקטנים זה סרט מתח דרמתי, קצת איטי ובלי מספיק אקשן כמו בסרטים אחרים של דנזל וושינגטון.
6 מתוך 10 בסולם שלי

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

Exit mobile version