סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

צייד המכשפות האחרון (2015) The Last Witch Hunter

צייד המכשפות האחרון בכיכובו של וין דיזל מציג את העולם המודרני שמסתיר סודות רבים, אך הדבר המדהים ביותר הוא שעדיין חיות מכשפות בינינו. הם יצורים על טבעיים אכזריים שמתכוונים לשחרר את המוות השחור על העולם ולחסל את המין האנושי לנצח. צבאות שלמים של ציידים למכשפות נלחמים באויבים הלא טבעיים האלה במשך מאות שנים, כולל קאולדר, לוחם אמיץ שכבר מזמן התחתן עם מלכת המכשפות, כשהוא מחסל את כל תלמידיו בדרך. ברגע המוות קיללה המלכה את קולדר באלמוות, והפרידה בינו לנצח מאשתו ובתו האהובה.

כיום, קאולדר הוא צייד המכשפות היחיד ששרד, והוא מאחוריו נצח מאז שהוא ציד מכשפות בודדות. הוא גם מתגעגע למשפחתו לנצח. אך ללא ידיעתו של קאולדר, מלכת המכשפות מוחזרת לחיים, וכעת מבקשת לנקום במי שהרג אותה, ומשחררת קרב אגדי שיכריע את גורלה של האנושות.
צייד המכשפות האחרון לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של יונתן

צייד המכשפות האחרון הוא סרט מוצלח מאוד, מנקודת מבטי. קודם כל, השחקנים מעולים, סיפור הסרט הוא סיפור מעניין, ובמהלכו יש לכם רגעים מלאי אקשן וכמה תהפוכות. מבחינת אפקטים מיוחדים הם מצליחים, והתמונות והנופים עשויים היטב, שלא לדבר על פסקול המחושב היטב. מערכות היחסים בין הדמויות מתפתחות בהדרגה, זה לא סוג של סרט סירופי ורגשי, אבל בהחלט לא משתעמם. בכל מקרה, זו אחת הפנטזיות הטובות ביותר – מדע בדיוני של התקופה האחרונה. אני מודה שבמקרה של הסרט הזה, אני סובייקטיבי במידה מסוימת, מכיוון שווין דיזל הוא אחד השחקנים המועדפים עלי, אך השחקן משתלב היטב בעור הדמות (נקודה נוספת על הפתק היא עבור וין דיזל) .
חיכיתי שהסרט הזה יופיע, מאז שצפיתי בטריילר הראשון, ואני יכול לומר שזה אחד הסרטים הבודדים, שלאחר הצפייה בטריילר, וחיכיתי לבכורה, לא התאכזבתי, אלא להפך, אני הופתע לטובה. יש לו אמנם כמה פערים בנרטיב, אבל בסך הכל הוא יותר ממוצלח. לפי מה שאני מבין, ישנם לפחות שני חלקים נוספים. שווה לראות, ואני ממש ממליץ לצפות בזה בקולנוע.
בכיף אני נותן לסר צייד המכשפות האחרון 5 כוכבים

Exit mobile version