סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הסרבן (2016) Hacksaw Ridge

סרט מרהיב של מל גיבסון שמתרחש במלחמת העולם השנייה. העלילה מגוללת את סיפורו של דזמונד דוס, שסירב להרוג או לשאת נשק בגלל אמונותיו הדתיות, אך שימש כרופא לצד אמריקאים שנלחמו ביפנים באוקיאנוס השקט. הסרט מתמקד בקרב באוקינאווה בשנת 1945, שם דוס טיפל בעשרות פצועים, ממש תחת אש האויב. הוא קיבל את אות הכבוד של הקונגרס על אומץ ליבו על ידי נשיא ארה”ב הארי טרומן.

דמות ייחודית, אמיתית, שמוצגת על גבי המסך מוכיח לנו מה משמעות מושג הגיבור, מושג הפשטות, האמונה, האומץ והכנות. סרט הופק בהשראת סיפור אמיתי ומחכנך את הצופים על 28כוח לעשות את חובתך מבלי להתנער מהעקרונות והערכים המגדירים אותך כבן אנוש. שיעור בחיים האמיתיים לכל אחד מאיתנו.

הסרבן לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3]

הביקורת של יונתן

 

הסרבן הוא סיפור מרשים, זה של דזמונד דוס, שהשיג כל כך הרבה בקרב באוקינאווה מבלי להשתמש בנשק. סרט טוב מאוד, שיש בו גם רגעים דרמטיים וגם מצחיקים. עד שראיתי את הסרט לא ידעתי על האיש האמיץ הזה, הפתיע אותי ונתן לי רגשות שהרגשתי עד העצם. הסרט טוב מבחינה חייתית (בוודאי סיכוי לטקס האוסקר), הבמאי מ ‘גיבסון ידע ויודע להבליט את זוועות המלחמה, כשהוא מעלה על המסך סרט אלים על פציפיזם, המשלב בין סבל המלחמה לאלגנטיות, ואת שבחי. הולך אליו ולכל החלוקה שהוא העלה לרמה המקסימלית. הגיבור הראשי הוא מפואר, הוא מצליח להציל 75 חברים, מסרב באופן מוחלט להשתמש בכל כלי נשק. ההומור בחלקו הראשון של הסרט גורם לך להרגיש טוב, הוא מכין אותך מוסרית לחלק השני של הסרט כשהגיהינום משתחרר. סצינות מלחמה אכזריות במיוחד, מפורשות ואיומות. לא פעם התחלתי אלא מספר פעמים, התמונות הפכו אותך לקטן בכיסא.
אבל עם כל הכבוד לגיבור האמיתי ולאירועים שהתרחשו אז, זה לא אומר שהסרט הזה טוב. לא אהבתי את זה. זה היה משעמם בחלקו. אני חושב שרובם נתנו הערות המאזנות את האירועים ולא את איכות הסרט. הסרט לא העביר דבר. השחקן הראשי היה מביך. שום דבר יוצא דופן. כל הדמויות היו טובות, למעט היפנים שהיו כמו חולדות. אורגיה חזותית של מעיים, רגליים וראשים נזרקים. ראיתי את זה בסרטים אחרים. שלב מביך: ג’יג’י דורו מהגדוד לוקח כחצי אדם מגן ומתקדם בשדה הקרב ויורה במאה יפנים …?

מגוחך. באותו שלב פרצתי בצחוק. אחרת: הם שמו את אותו שרירן מביך עירום מכיוון שקהל היעד (נערות מעט מרשימות) מעריכים הופעות מסך כאלה. כאילו אני רואה איך התסריטאים דיברו: כן, עכשיו בואו נניח “לא מוח רק שריר” ונגרום לו למשוך עירום בצריף … כן, כולם, כמה מצחיק! ורגע, עלה בי רעיון אחר, אנחנו גורמים לו לרוץ עירום לאימונים כי הסמל לא נותן לו להתלבש … חחחח כמה מצחיק. ואז אנחנו מדברים על ישו. הצלחה מובטחת!
זה היה כאילו כל השלבים היו שקריים. ניתן היה לראות מתוך פוסט שמי שקפץ בשדה הקרב הם אקרובטים במשרה חלקית. הם חיכו 2-3 שניות עד שיקרה משהו … מי שהיה אמור למות אמר לשני: עכשיו באאא! באגה! אם תשים בו כידון.
זו הייתה ייסור לצפות בסרט. הבנתי את הזיוף של הסרט ברצפים הראשונים. כפוי. בוא ניכנס לשלב הזה ויהיה לנו סיבה. עכשיו בואו נקבע את הסיבה. אז, המשך ההשפעה. ובכן, עכשיו אנשים יודעים, בואו נמשיך לאהוב. וכולי …הייתי רוצה לראות מישהו שמסכים איתי ולא מסתנוור מאירועים אמיתיים. אנחנו מדברים על הסרט ולא למה זה קרה שם. אני לא חולק או מכחיש את מה שעשה האיש ההוא, אבל הסרט הוא אסון.
בכל זאת אני חושב שמגיע לסרט לפחות 3 כוכבים.

Exit mobile version