סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אייס ונטורה: בלש בצחוק (1994) Ace Ventura: Pet Detective

קומדיה מצליחה מאוד עם אייס ונטורה, בלש החיות הכי מגניב שיש. למעשה, היחיד בענף. היעלמותו של הדולפין שהוא קמע של קבוצת הפוטבול מיאמי דולפינס מביכה את הרשויות אפילו ערב הסופרבול. אייס ונטורה מציגת עצמו כאיש היחיד בעולם, היחיד עם האינטואיציה הנכונה למצוא את הקמע. רק הוא האחד שיודע את ההבדל בין דולפין לדולפין הוא אייס ונטורה.

חטיפת הדולפין ואחריה היעלמותו של מגן הדולפינים – כולם זקוקים לאייס כדי להשתלט עליו. משטרת מיאמי מתעלמת מכך שהוא לא חוקר עם רישיון, והמגלה הגאוני של יצורים חסרי ישע חייב להסתמך אך ורק על הפיקחות והנאמנות הבלתי נלאית של עבודת הבית האישית שלו כדי לבצע את עבודתו.
תפקידו של אייס ונטורה היה הופעת הבכורה על המסך הגדול של ג’ים קארי.

אייס ונטורה: בלש בצחוק לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט אייס ונטורה: בלש בצחוק

שמחתי לצפות בסרט אייס ונטורה כאן באתר אחרי הרבה שנים. העליילה מעניינת עבור סרט מסוג זה – היעלמותו של דולפין (הקמע של קבוצת פוטבול אמריקאית).  הנהלת הקבוצה פונה לאייס ונטורה, בלש חיות משוגע ובעל בעיות נפשיות ברורות, אך מיומן מאוד בתפקידו.
הסרט מכיל רצפי קומיקס מצחיקים מאוד, אך עם וולגריות נדירה בסרטים עד אז. ג’ים קארי, המבצע של הבלש המטורף, מוכיח כישרון יוצא דופן בגילום דמות בלתי נשכחת שאיתה הושווה השחקן לאורך כל הקריירה שלו. קומיקס הסיטואציה משולב עם קומיקס השפה והשם קומיקס, ויוצר תערובת גרוטסקית. אם מוסרים וולגריות (מוסיפים במכוון), הסרט ממש טוב.
סצנה אחת שגרמה לי לצחוק בקול רם היא כאשר שוטר שעשה צחוק מוונטורה דורך על חיפושית ולועג לוונטורה לניתוח הפשע. ונטורה מגיב: “נתחיל במניע לפשע: השוטר הרג את החיפושית מרוב קנאה שיש לו כלי גדול משלו.” (“ראשית, הייתי קובע מניע. במקרה זה הרוצח ראה את גודל הזין של החרק והתקנא בטירוף.”)
אני נותן לסרט אייס ונטורה: בלש בצחוק 5 כוכבים למרות שלא כולם חושבים כך אבל זה סרט שצוחקים ולא חשוב על מה אבל אפשר לשכוח מכל צרות לשעה וחצי…

Exit mobile version