סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

טיסה 93 (2006) Flight 93

טיסה 93 עוקב אחר סיפור הנוסעים במטוס הרביעי שהיה מעורב בפיגועי הטרור ב -11 בספטמבר בארצות הברית. מדובר במטוס שמעולם לא נחת מכיוון שהנוסעים נלחמו במחבלים והתרסקו לפני שהבינו את התוכניות שיש לחברי אל קאעידה למטוס זה.

טיסה 93 מתאר לכל העולם את אומץ לבם של הנוסעים שהחליטו לעשות מעשה קיצוני. אף אחד לא יודע באמת מה קרה בטיסה זאת והסרט מביא לנו תמונה של גיבורים שלא תמיד אפשר לראות אפילו בסרטים.

טיסה 93 לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.3]

הביקורת של יונתן

 

הסרט לא היה גרוע, אני כמעט לא יודע איזה דירוג לתת לו … קשה לעשות סרט על מה שקרה לטיסה 93 … הרמזים היחידים הם שיחות הטלפון בין הנוסעים למשפחותיהם, ככל שהתסריטאים קיבלו גישה אליהם.
באותה טיסה היו אנשים רגילים, אנשים שאתה עובר ברחוב בלי לשים לב. מדהים שאותם אנשים רגילים הצליחו להחליט שהם ימותו אבל לפחות לעשות את זה בצורה מועילה …קשה מאוד לתאר זאת בסרט. קשה מאוד אפילו לנסות לדמיין מה אותם אנשים חשבו והרגישו ברגעיהם האחרונים.
אולי הסרט לא הכי מוצלח, כפי שהסרט נראה במבט ראשון, אולי היו שציפו שהנוסעים לא יהיו פאתטיים (איך אתה יכול להיות שונה כשאתה יודע שיש לך כמה דקות לחיות) אולי היו שציפו לתגובתם דומים לתגובות של גיבורי העל בסרטים של 2 אגורות … אולי כמה קרבות עזים צפויים, עם אומנויות לחימה ואפקטים מיוחדים.
בעיניי הסרט נראה נכון, נראה לי שלא נכון שהוא לא הצליח להזיז אותי. 10 שנים אחרי היום הנורא ההוא נראה שאין לנו עוד את המשאבים להתרגש, או שזו אשמתנו או שהסרט לא הצליח לגעת בחבל הרגיש …

זהו סרט המתאים לרשימה: מטוסי נוסעים חסרונות: חטיפות, התרסקויות מטוס = סיכון לנוסעים ומשלמי מס = מי שקונה כרטיס טיסה צריך להיות מוכן להילחם בטרוריסטים בדקות האחרונות של החיים .. סרט זה מראה כמה אנשים נוחים בחר למות. היו גם התקפות על רכבות בספרד, איטליה. או נעשו סרטים על האופן שבו הגיבו הרכבות החטופות ונראה שהלחץ של מטוס חטוף אינו משתווה לזה של רכבת חטופה. בצרפת, תוך 6 שעות תוכלו להגיע לרכבת המהירה TGV מפריז לקוט ד’אזור. זה 1-4 שעות יותר מהמטוס, אבל הסיכון למות נמוך בהרבה. המטוס בסרט הזה טס ממערב ארה”ב לחוף המזרחי – סן פרנסיסקו. הם יכלו לבנות רכבת בדיוק כמו הצרפתים. או שהם יכולים לקחת את המודל של ממשלת קינה שבנתה 30 ק”מ של מסילה על הכרית המגנטית שעליה נוסעות רכבות מדי יום בלמעלה מ -300 קמ”ש בלי להטיל אימה על כל אוכלוסיית קינה. הרכבת על הכרית המגנטית לא יכולה לרדת מהפסים, היא לא מתפוצצת מכיוון שאין לה דלק. הסרט הזה הוא תעמולה להשקעה בכלי תחבורה כזה.
סרט זה, בהשראת אירועים אמיתיים, מראה כיצד מטוס של 30-40 טון יורד במהירות גבוהה על אנשים שלווים על הקרקע, ונמנע מהתמוטטות מספר פעמים.
אני מעניק לסרט 4 כוכבים מתוך 5 בגלל שבאמת הייתי סקרן להבין את הסיפור.

Exit mobile version